14.12.2013

Liebster Blog Award - zostaliśmy nominowani :D

A teraz post nie przewidziany - otrzymałam nominację do Liebster Blog Award :)
Jest mi niezmiernie miło i czuję się tym faktem zaszczycona i wyróżniona :)
Buzia sama śmieje mi się od ucha do ucha :)
Ponieważ nie wiedziałam do końca o co chodzi i co dalej, zaczęłam szperać tu i tam.
Pokrótce pisząc sprawa ma się tak:



„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.



Nominację przyznała mi Emilka Woźniak prowadząca TEN OTO BLOG 
za co raz jeszcze ślicznie dziękuję :)

Przyszedł czas na chwilę prawdy. Odpowiedzi na zadane mi pytania:  
  1. Wymarzony prezent pod choinkę to?
    Aktualnie niematerialnie i banalnie napiszę zdrówko :) Katar nam przejść nie może a święta w Kielcach już tuż, tuż :) Z chorymi maluchami zwłaszcza Alusią na wyjazd nie ma szans :/
  1. Czy miałaś preferencję co do płci dziecka?
    Co do pierwszego żadnych :) Ale za to mój mąż po tym jak wziął Wojtusia pierwszy raz na rączki orzekł: „Było mi obojętne czy to będzie chłopczyk czy dziewczynka ale super mieć synka”.
    Jeśli chodzi o drugą ciążę to z założenia było mi to obojętne ale kiedy Pani Doktor stwierdziła, że to dziewczynka bardzo się ucieszyłam. Fajnie mieć tzw parkę. Chociaż dwóch łobuzów też by była super :D
  1. Ulubione danie?
    Lasagne ze szpinakiem – zdecydowanie :)
  1. Gdybyś wygrała w Toto Lotka to co byś zrobiła z wygraną?
    O rany co za pytanie !!!
  • wykończyła pensjonat
  • zrobiła pełno wymiarową i super fajną ujeżdżalnie z piaskiem
  • kupiła parę dużych śląskich koników
  • zrobiła ekstra plac zabaw dla dzieci
  • a na koniec zabrałabym wszystkich najbliższych na zasłużone wakacje :)
  1. Czego lubisz słuchać? Masz jakieś ulubione piosenki?
    Ja bym to tak skrótowo nazwała wszystkiego co mi się spodoba, żadnego ulubionego wykonawcy, żadnego ulubionego stylu ale... aktualnie ciężko mi znaleźć w radiu coś dla siebie.
    Jak chcę posłuchać muzyki to wchodzę na you tube i szukam starych dobrych hiciorów :)
    A ostatnio króluje jeszcze ten oto zespół:  ROKICZANKA polecam :)  
  1. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu, co by to było?
    Hmm ciężkie pytanie chyba zrobiłabym prawo jazdy zaraz po maturze, teraz bardzo by mi się przydało a z dwójką bąbelAsów teraz o nie ciężko :)
  1. Gdzie najczęściej robisz zakupy?
    Przez internet – allegro :)
  1. Dzień zaczynam od... ?
    Aktualnie od karmienia :P A poza tym od kawy zdecydowanie (dla siebie(rozpuszczalnej) i dla Wojtusia(mleka z miodem) a potem wspólna modlitwa i witaj nam dniu :)
  1. Nie wyobrażam sobie życia bez... ?
    Mojej rodzinki :) 
  1. Mój autorytet to... ?
    Hmm nie wiem czy taki mam, naprawdę nie wiem :/ Chyba brak mi autorytetu :D Nie wiem czy to dobrze czy źle ?! To jest tak, że różne osoby imponują mi w różnych rzeczach i sferach mojego życia i wobec tego żadna konkretna postać nie przychodzi mi tak jednoznacznie na myśl :D
  1. Gdybym była zwierzęciem, byłabym... ?
    Ptakiem :) Lubię wolność i życie z dala od zgiełku miasta :D
A teraz uwaga nominowani (przeze mnie) oto Wasze pytania:

  1. Ulubiony zwyczaj bożonarodzeniowy ?
  2. Czy lubisz świąteczne porządki i przygotowania ? (czy i dlaczego tak/nie)
  3. Najbardziej wyjątkowy prezent który otrzymałam będąc dzieckiem ? :)
  4. Ulubiony kolor?
  5. Co kocham robić najbardziej na świecie ?
  6. Film wszech czasów ?
  7. Ostatni przeczytana książka?
  8. Wycieczka moich marzeń?
  9. gdybym mogła się cofnąć w czasie by coś zmienić byłoby to...
  10. 5 słów które najlepiej mnie opisują...
  11. Ulubiony dzień tygodnia? I dlaczego?



A nominuję: 


7 komentarzy:

  1. O, dziekujemy za kolejną nominację :)
    W ogóle to sie nie znamy, a nas nominowałas? :)
    Dziekujemy!
    Zapiszemy sobie Was i bedziemy zaglądać!
    Zapraszamy jednocześnie do naszej rozdawajki! Jeszcze tylko dwa dni i są duże szanse na wygraną :)
    http://matka-patrzy-matka-pisze.blogspot.com/2013/12/swiateczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znamy ale ja Was odwiedzam choć nie obserwuję jeszcze ale zaraz to zmienię :) Bardzo lubimy Wasz blog a ponieważ w obserwowanych miałam tylko 8 pozycji przypomniałam sobie o Was :)

      Usuń
  2. Gratuluję i....

    Bardzo ciekawie prowadzisz bloga, życzę Ci powodzenia w dalszym jego doskonaleniu.
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Po więcej szczegółów zapraszam do mnie: http://agumj.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany :) Bo zrobię się dumna jak paw :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. http://agumj.blogspot.com/2013/12/pierwsze-wyroznienie-liebster-blog-award.html
      proszę tutaj są pytania :)
      Ps. dziękuję za gratulacje :) ale ja to tak trochę wstecz zaglądam, bo moje Maleństwo ma już 7 miesięcy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. O rany to super :) Pozdrawiamy i zapraszamy częściej :)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację:) BARDZO mi miło:))))
    Ja torochę złamię zasady...byłam już nominowana kilka razy więc odpowiem na Twoje pytania tutaj ale dalej póki co nie bedę nominować bo nie mam pojęcia kogo a nie chcę się powtarzać:)
    Więc:
    Ulubiony zwyczaj bożonarodzeniowy ? Dzielenie się opłatkiem:)
    Czy lubisz świąteczne porządki i przygotowania ? (czy i dlaczego tak/nie)
    Przygotowania lubię ale bez przeasady...nic na siłę....nie lubię tych porządków trochę z przymusu:P
    Najbardziej wyjątkowy prezent który otrzymałam będąc dzieckiem ? :) Nie wiem...ale pamietam pieczątki z cyframi i znakami matematycznymi...uwielbiałam je:)
    Ulubiony kolor? Czerwony:)
    Co kocham robić najbardziej na świecie ? Hmmm...trudne pytanie...nie wiem:)
    Film wszech czasów ? Dla mnie Dirty dancing ..oglądałam go kilkanaście razy:P
    Ostatni przeczytana książka? W wakacje...Wyznania upiornej mamuśki...nie mam zupełnie czasu na czytanie:(
    Wycieczka moich marzeń? Nie mam pojęcia...jest wiele miejsc które chciałabym zwiedzić:)
    gdybym mogła się cofnąć w czasie by coś zmienić byłoby to...inne miejsce zamieszkania po ślubie...
    5 słów które najlepiej mnie opisują...uparta, skromna, niepewna ale gaduła, przewrażliwiona:P
    Ulubiony dzień tygodnia? I dlaczego? Niedziela...dzień nicnierobienia:P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad.
Dziękuję, za każde pozostawione słowo! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...