Podwodny świat - 3D

by - maja 30, 2013

Ponieważ u nas wieloryby, delfiny (a zwłaszcza to gdzie wyskakują z wody...) jest cały czas "na fali" postanowiłam jak zwykle zrobić coś w temacie zainteresowania. I tak powstał nasz wodny świat 3D podpatrzony gdzieś tam w internecie.

 Znalazłam rybki, morskie stworzonka i łódeczkę.
Wydrukowałam, wycięłam i pracy z ozdobami byłoby na tyle.
Zaś samo morze (tudzież ocean) zrobiłam w sposób następujący - niebieską kartkę zgięłam na pół i ponacinałam w fale. A kiedy Wojtuś przykleił już wszystkie elementy do ozdoby - fale wzdłuż zagięcia kierowałam raz w przód raz w tył.

 Potem jeszcze tylko dwie dziurki i kawałek sznureczka i gotowe. Nasze dzieło zostało wysłane do Prababci do Kielc :D

A może spodoba Ci się także

1 komentarze

  1. Super pomysł, muszę takie akwarium zrobić swojemu synkowi:)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.