Elmer :)

by - stycznia 07, 2014

Lubicie Elmera ? My bardzo lubimy :)
Słonie wszelkiej maści są zdecydowanie w pierwszej trójce ulubieńców zaraz po sowach i kangurach :)
Choć do tej pory mieliśmy kontakt tylko z jedną książeczką  i zanim jakąś konkretnie polecimy chcę poznać więcej tytułów :)
Jeśli ktoś chce kupić zapraszam tu - ELMEROWE KSIĄŻKI - w fajnej cenie :)
A teraz nasz prywatny słoń Elmer :)
Korzystając z tej kolorowanki dopatrzyłam słonia :)

Wyszło mi tak :))))))
Wycięłam i dodałam ucho :)
Wykorzystałam czerwony bristol bo wiedziałam, że kwadraty nie będą naklejone idealnie a w tan sposób przestrzenie pomiędzy nimi też są barwne :)

Na pierwszy rzut poszło ucho :)

A potem reszta. Pracochłonna reszta :)


Jeszcze tylko trzy elementy i koniec :)

Co wystawało docięłam, Wojtuś przykleił jeszcze oki i ucho i tak oto prezentuje się nasz własny Elmer :)
Chyba zawiśnie nad Wojtusiowym łóżkiem w miejscu girlandy :)


A który tytuł z Elmerowej kolekcji jest Wasz ulubiony ?? :))))))))

A może spodoba Ci się także

7 komentarze

  1. Woow - świetny pomysł na zabawę dla dziecka. Piękny słoń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alusia co prawda nam nieco utrudniała dziś twórcze dzieło ale Wojtuś świetnie poradził sobie niemalże sam z wykonaniem :)

      Usuń
  2. Super pomysł na pracę plastyczną:) Nasz ulubiony to Elemr i Róża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nawet wysłać ją na konkurs ale ze względu na rozmiar nie jestem pewna czy przesyłka nie będzie nas kosztowała zbyt wiele :/

      Usuń
  3. Czaję się na którąś książeczkę, ale powolutku, najpierw skończę kolekcjonować to, co zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nic nie kończymy kosztujemy odrobinkę wszystkiego :)))))))))

      Usuń
  4. Super się bawicie! a słoń rewelacyjny, w wykonaniu syna oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.