Balonowa Owca :)

by - lutego 12, 2015

Chcielibyście mieć w domu owieczkę ?
My swoją już mamy !!!
Może nie idealną ale to bez znaczenia :)

Jak zrobić owieczkę?

Potrzebujemy:
- 6 balonów
- bibuły
- taśmy malarskiej
- ryżu
- farby (białej i odrobinę czarnej)
- sylikonowego wypełnienia do poduszek
- kleju magic
- nożyczek

To wersja prostsza balonowych zwierzaków i stworków bez użycia papieru i kleju.
Gotową balonowo bibułową makietę wystarczy obkleić taśmą malarską a następnie pomalować farbą.
Nie trzeba gotować kleju, nakładać kolejnych warstw papieru ani czekać aż wszystko wyschnie.
Choć to wersja dla leniwych i jest dużo szybsza niż paper mache jest również dużo mniej trwała i mniej dokładna, niestety. Dlatego to pierwszy i ostatni zwierzak który powstał w ten sposób w naszym domu.
Nie mniej jednak ponieważ taka możliwość istnieje dzielimy się nią z Wami.


1) Nadmuchałam dwa balony jeden bardziej a drugi mniej i połączyłam ze sobą taśmą.
Następnie na czubku głowo balona dodałam nieco bibuły aby podwyższyć miejsce na oczyska i bibułę obkleiłam taśmą. Kolejno dodałam dwoje oczu z bibuły i postąpiłam jak uprzednio czyli obkleiłam wszystko taśmą.


2) Z papieru toaletowego uformowałam uszy, dokleiłam i obkleiłam taśmą :)


3) Głowa po dodaniu wszystkich elementów stała się dość ciężka więc aby zrównoważyć jej wagę nogi zrobiłam z balonów wypełnionych ryżem. To było zadanie Wojtka jako, że lubi on przesypywać ryż ogromnie. Sprawa jest banalnie prosta, balon naciągamy na lejek i sypiemy do środka ryż, potem tylko zawiązujemy i gotowe. 
Nóżki dokleiłam do tułowia i owieczka była już gotowa do obklejania.


4) Obklejamy, Wojtuś ciął kawałki taśmy mama obklejała i wyszło nam to tak :)


5) Malujemy, owieczka powinna być pomalowana minimum dwa razy aby dokładnie pokryć taśmę.
My tego nie zrobiliśmy, dlatego widać gdzie, nie gdzie przebicia :)


6) Dodajemy futerko.
Smarujemy owieczkę klejem magic i obklejamy ją wkładem sylikonowym do poduch :)


A potem możemy ją nawet strzyc :)

W planach wersja trudniejsza która jednocześnie stanie się piniatą urodzinową, bo 03.03 tuż, tuż :)
Tylko muszę wymyślić, czym by tu wypełnić balonową kukłę żeby nie było do przesady niezdrowo i słodko, może macie jakieś pomysły ?
Czym napełnić urodzinową piniatę ?

A może spodoba Ci się także

9 komentarze

  1. genialna owca! a piniatę wypełnij jakimiś drobiazgami... jakaś kolorowanka jeśli lubi kolorować, jakieś kredki, naklejki itp... to co ucieszyłoby Wojtusia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł musze cos wykombinowac jakis rycerz by sie spisal na medal, zaraz wskocze na allegro :) Dzieki :)

      Usuń
  2. Rewelka :-D. Pierwszy raz widzę taki pomysł na owce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to moj autorski hihi piniata tez bedzie jedyna o ile mi wyjdzie :p

      Usuń
  3. ale świetny pomysł, nie wpadłabym na taki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :)
    Nie wiem czym oprocz słodyczy można by wypełnić, kolorowymi gumkami, naklejkami, ołówkami...

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.