Anioły - rozcierany i kropkowany

by - grudnia 07, 2018


Aniołki, jedne z ukochanych postaci Alusi, bardzo je lubi, dlatego często to wykorzystuje w pracach plastycznych. Tym razem potrzebowałam prac do naszej galerii ściennej, aby pomału zmieniała klimat na świąteczny, dlatego szukałam pomysłu na prace płaskie. 
I tak pomyślałam o aniołku rozcieranym. Bo roztarte pastele zawsze dają efekt wow. Drugi pomysł wyszedł przypadkiem ale efekt bardzo mi się podoba. 
Mam nadzieję, że Wam także.


Aniołek rozcierany, do stworzenia tej pracy potrzebujecie:
- Wyciętej sylwetki Anioła
-Pasteli
- Kartki z czarnego bloku technicznego



Ala najpierw wedle własnego zamysłu obrysowała sylwetkę Aniołka.
Im jaśniejsze kolory tym lepiej, bo są wyraziste na czarnym kolorze bloku.
Potem obrysowaną dokładnie pastelami sylwetkę aniołka, układamy na kartce i rozcieramy z aniołka na kartkę. Bardzo ważne żeby anioł się nie przemieszał, co jest trudne dla młodszych dzieci. Warto im odrobinę pomóc, przytrzymując aniołka. 



Najbardziej lubię efekt WOW, po odsłonięciu szablonu.
Dzieci choć nie po raz pierwszy tworzą tą technika, są zawsze oczarowane. 

Aniołek kropeczkowy
Potrzebujecie farbek, najlepiej w jaskrawych kolorach a jeszcze jak lubicie to polecam brokatowe.
Piękny efekt.
Aniołka układamy tak jak w powyższej pracy, ja go delikatnie przykleiłam taśmą malarską żeby się nie przemieszczał. Paluszek i do dzieła. 





A dla chętnych, aniołki w wersji filmowej, zachęcam do subskrybowania 

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.