Pudełko z dziurką - duplo

by - kwietnia 04, 2019


Kiedyś oglądałam pomoce Montessori dla najmlodszych. Wpadło mi w oko pudełko z kulką, jednak jego cena mnie zszokowała. Ja rozumiem, że z drewna i że liczy się pomysł, ale ono kosztowałao 199 zł. Nie szukałam już wiecej, zaczełąm myśleć, jakby je zorganizować w domu. Majster ze mnie żaden, więc drewniane zabawki nie wchodziły w grę. Pierwsza myśl, tektura. Ale wiecie... roczniak i tektura :PZabawka na pół minuty:P 
I nagle podczas układania klocków mnie olśniło. Montesoriańska klasyka w kilka chwil z LEGO DUPLO
Latest I watche Montessori toys for the youngest kids. A love a box with ball, caled permanence object box, but the price shocked me. I understand that it is made of wood and that the idea matters, but it cost PLN 199. I did not look for more, I started to think how to organize it at home. First thought of cardboard. But you know ... One year old and cardboard :P Toy for half a minute :P
And suddenly, when I was building blocks with kids, this idea came to my mind. A Montesorian classic in a few moments with LEGO DUPLO


A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.