Ciekawskie ptaszki i ciekawskie butelki :)

by - marca 17, 2013

Idzie niebo ciemną nocą, ma w fartuszku pełno gwiazd, gwiazdki błyszczą i migocą, aż wyjrzały ptaszki z gniazd :)

  1.  Wojtuś najpierw profesjonalnie pomalował papierowy talerz na brąz. I odłożyliśmy go do wyschnięcia.
  2. Mama przecięła ów talerz na pół, połączyła razem i zszyła zszywaczem :)
  3. Następnie posmarowałam go klejem a Wojtkowi dałam wcześniej przygotowane pocięte skrawki brązowej bibuły
I tak powstało gniazdko :)

 Ptaszki już stworzyłam sama w całe 3 minuty :)
  • duże pompony
  • druciki kreatywne na skrzydła i dzióbki
  • oczka
  • patyczki do których przyklejamy gotowe ptaszki
Po czym wkładamy patyczki z ptaszkami, pomiędzy zszywki w gniazdku i gotowe :)

A tu buteleczki sensoryczne pełne ciekawych zjawisk :) Robiłam je co kilka dni i dawałam do zabawy tak aby łatwiej mi było wytłumaczyć i pokazać oraz po to by dłużej go zajęły :):):):)
Butelka z meduzą:
  •  Woda i meduza zrobiona z kwadratu wyciętego z reklamówki. Kwadracik łapiemy na środku tak aby powstała głowa meduzy po czym lekko związujemy nitką. Na tyle lekko abyśmy do tej "głowy mogli wlać troszkę wody. Wody nie może być pełno, musi pozostać troszkę powietrza. Następnie zawiązujemy już mocno i nacinamy w koło resztę kwadraciku. Jeśli meduza ma zbyt dużo odnóży należy część z nich usunąć, ja usunęłam dość sporo.
Butelka "pływa i tonie"
  • Woda + pocięte słomki do picia + koraliki i guziki i inne ciężkie przedmioty
Butelka z brokatem
  • Mydło w płynie w miarę przezroczyste + czerwony barwnik + dwie szklane kulki + sypki brokat
  • Efekt jest super kulki poruszają się baaardzo wolno i zabierają za sobą brokat który tworzy cudowne wzory. Polecam na uspokojenie wieczorne. Moja ulubiona butelka :P
Butelka "oliwka - woda"
  • woda + oliwka dla dzieci
Butelka z pianą
  • Płyn do mycia naczyń + barwnik + odrobina wody
Butelka "magnetyczna"
  • pompony + druciki kreatywne pocięte
  • do zabawy potrzebny jest nam jeszcze silny magnes (którego jeszcze nie posiadamy) ale Wojtuś i tak z jakiegoś powodu bardzo polubił akurat tą butelkę, może ze względu na to że jest taka kolorowa i lekka
Butelka "I spy"
  • kolorowy ryż + małe zabaweczki, koraliki
  • do buteleczki można dołączyć planszę z przedmiotami które się w niej znajdują i odhaczać kolejne znaleziska :)

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.