Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)

by - marca 24, 2013

A oto nasze biedroneczki do nauki liczenia (0-10). My na razie skupiamy się na ogarnięciu 1-6 reszta biedronek czeka na swoją kolej.

  1. W grubym ciemnym filcu wycięłam 11 biedronek.
  2. W cienkim białym wycięłam 11 kółek i ponumerowałam je od 0 do 10.
  3. Następnie wycięłam 11 czerwonych kółek i odpowiednią ilość czarnych kropeczek
  4. Czerwone kółka nacięłam (nie przecinałam do końca) i przyszyłam.
  5. Dokleiłam kropeczki i gotowe !!!
 Zachwyt był duży, a odkrywanie skrzydełek bardzo zajmujące :D

A może spodoba Ci się także

2 komentarze

  1. Podsunelas mi świetny pomysł dziękuję Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsunelas mi świetny pomysł dziękuję Monika Flok

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.