Galeria Wielkanocna uzupełniona o 3 łapkodzieła :)

by - kwietnia 10, 2014

Choć dzień mamy dłuższy czasu coraz mniej.
Oczywiście tylko czasu na siedzenie przed ekranem.
Nie mniej jednak przez najbliższe dni podzielimy się naszymi wielkanocowymi działaniami.
Dziś leje i paskudnie się zrobiło na zewnątrz to możemy nadrobić zaległości :)

Przy okazji chciałam się pochwalić naszą wygraną w I etapie Projektu Samosiowego !!!
Jestem ogromnie zaskoczona i uszczęśliwiona (jak to mawia Wojciech) z tego wyróżnienia.
Tym samym miałam zaszczyt wymyślić kolejny temat,
etapu II
GIMNASTYKA ZE SMYKIEM, DLA SMYKA
Odrobina ruchu każdemu wyjdzie na zdrowie :)

Wracając do tematu i naszych łapkodzieł:
Wielkanocny kurczaczek i jajka 
symbol nowego życia i odrodzenia



Baranek
symbol Zmartwychwstałego Jezusa Chrystusa
Alleluja :)



Króliczki
one chyba nie mają specjalnej symboliki religijnej,
są symbolem płodności ale jakoś nierozłącznie kojarzą mi się z Wielkanocą :)
Pozdrawiamy serdecznie

A może spodoba Ci się także

6 komentarze

  1. Świetny pomysł na takie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kiedy w domu czuć święta, lubię też kiedy synek pomaga mi w przygotowaniach i uczestniczy we wszystkim :) A obrazki to idealny sposób na połączenie jednego i drugiego :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł na obrazki, łapka odbita na kartce i już jest kurczaczek albo baranek :)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.