Latawce - liczymy do 10 :)

by - lipca 26, 2014

Ponieważ Wojtuś ostatnimi czasy pojął, że liczenie do 10 to nie tylko taka rymowanka czy szereg następujących po sobie słów a sposób na policzenie czegoś, dużo ostatnio liczymy.
Liczymy w książeczkach, liczymy podczas zabawy, liczymy na spacerach, liczymy w podróży.
Postanowiłam zrobić coś co będziemy mogli stworzyć wspólnie licząc i co wprowadzi do naszego pokoju odrobinkę lata w te burzowo deszczowe dni  i tak powstały latawce :)


Zaczęłam od wycięcia 10 rombów i ponumerowaniu ich.

  

Potem przykleiłam wstążeczki do latawców i zrobiłam całą masę kolorowych kokardek
(troszkę mi to zajęło - jakieś 3 wieczory :))
Kokardki robiłam z bibułowych kwadracików w poniżej zaprezentowany sposób a następnie każdy z osobna zawijałam niteczką pozostawiając końce tak aby móc je potem zawiązać na ogonie latawca.


Następnie powiesiłam latawce a Wojtuś odliczał kolejne kokardki do przywiązania.


Cyferki od 1-3 poszły bezproblemowo, kolejne też bardzo fajnie choć wymagały już rozłożenia kokardek na stole i dokładniejszej kalkulacji. A w tym czasie ja wiązałam :)


  

I tak w szybkim czasie powstały nasze piękne latawce dzięki którym lato zagościło też w naszym m4 nawet kiedy na zewnątrz szaro i buro :)


Prawda, że śliczne - polecamy na poprawę humoru :)


Pozdrawiamy :)

A może spodoba Ci się także

6 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.