Moje miejsce we Wszechświecie

by - sierpnia 30, 2018


Jeżeli Wasze dzieci też wciąż pytają i chcą wiedzieć wszystko, ten wpis może Wam przypaść do gustu. Wojtek  bardzo lubi dociekać i drążyć, a im więcej wie tym więcej pytań zadaje. Wie, że mieszka w Polsce, pojmuje już mniej więcej, że jest to kraj i że sąsiaduje z innymi oraz że na świecie takich kraków jest dużo. 
Wie też, że są kontynenty, do których są te kraje przypisane oraz, że wszystko to łączy się w jedną całość, która zwie się świat czy też Kulą Ziemską. Ba, nawet wykracza poza to, gdyż wie że Kula Ziemska należy do układu słonecznego a nasz układ do galaktyki którą zwie się Drogą Mleczną. 
Ale nadal pozostało kilka rzeczy pomiędzy. Bo np takie województwo, gmina, wieś. Jak się ma nasza miejscowość, do tej całej Polski. Jak się ma do innych, mu znanych miejsc, w kraju i poza granicami. Postanowiłam to wszystko zebrać, w całość, tak żeby dało się to pojąć i ogarnąć. I tak powstał mini pakiet pod tytułem:
Moje miejsce we Wszechświecie







Tu jeszcze jest kilka dodatkowych stron, z gminą, wsią, ich symbolami jest też zdjęcie naszego domu ale ze względu na fakt iż każdy z Was ma swoją lokalizację zdjęć tych nie pokazuję.
Na końcu natomiast jest pokój dzieci i oni sami :)


W ramach utrwalenia stworzyłam na szybko kolorowanki.



Bo patriotyzm i szacunek do Ojczyzny rodzi się w sercu i kwitnie tylko na żyznym i dobrze uprawionym gruncie :)

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.