Wyprawka z Tania Książką

by - sierpnia 20, 2018



Rok szkolny tuż, tuż dzieciaki się cieszą i stresują jednocześnie. Ogromną frajdę sprawia im wybór wyprawki szkolnej. Jednak kompletowanie podręczników, artykułów szkolnych a nie rzadko też plecaka, piórnika, całej garderoby to nie lada wyzwanie finansowe. 
Chyba, że tak jak ja wskoczycie  TUTAJ.
Ja nie wyobrażam sobie załatwiać sprawunków szkolnych inną drogą niż internetowa. 

A teraz moje trzy krótkie punkty dlaczego kupuje w Taniej Książce:
1) Mogę zapytać dzieci o zdanie, ale nie przytłacza ich nadmiar produktów. W sklepie gdybym rzuciła hasło wybieracie wyprawkę zapewne dostaliby oczopląsu i latali by jak szaleni, a ja nawet nie wiedziałabym co, kto i gdzie i wyszłabym z rachunkiem podwójnie wyższym niż trzeba. 
2) Kupując w Taniej Książce, idąc punkt po punkcie za lista, wpisuję w wyszukiwarkę co mi trzeba i wybieram najlepsze, sprawdzone, najtańsze produkty, takie które pasuje dzieciom - a najlepiej jeżeli wszystkie wymienione cechy się zgadzają. 
3) Ceny są bardzo konkurencyjne, zwłaszcza teraz kiedy artykuły szkolne i podręczniki zostały dodatkowo przecenione. Wszystkie podręczniki i artykuły szkolne z obniżonymi cenami znajdziecie TUTAJ. A ponieważ asortyment jest ogromny, nie jesteście skazani na mocno ograniczone zasoby sklepów stacjonarnych. Tu znajdziecie wszystko czego dusza zapragnie a nawet więcej :)







A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.