Doświadczyć mocy adoracji

by - listopada 02, 2020

Adoracja to potęga, która jest dla mnie, na razie, osłonięta grubą kotarą tajemnicy. Czuje wielką potrzebę zanurzenia się w nią i zgłębienia, bo wiem, dzięki świadectwom mistyków i świętych, jak wielkim jest darem dla człowieka. Kontemplacja TEGO KTÓRY JEST, ukryty pod tak lichą i kruchą postacią hostii, nieodczytywalny dla naszych zmysłów, daje nam siłę wewnętrzną, nasycenie, pełnie - wszystko to, czego nie znajdziemy nigdzie indziej. TEN który nas zbawił, nie zostawił nas bez opieki:

A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata»

Mt 28 

Bóg nam zesłała aniołów, dał nam świetych i błogosławionych, w swoim testamencie ofiarował swoją  Matkę ale to nadal stworzenia, ze wzgląd na swoje wielkie Miłosierdzie, nie mógł opuścić nas nigdy i jest tu z nami, aby nas umacniać każdego dnia.



Dziś chciałam Wam pokazać mała książeczkę, która jest cudowną pomocą w zgłębianiu mocy adoracji. Są to 9 dniowe rekolekcje w miniaturze, które pomagają skupić myśli, zwłaszcza takim osobom jak ja, które cisza jeszcze mocno gryzie i nie pozwala się oswoić, zatrzymać myśli i nakierować na właściwy tor. Książeczka która uczy nas jak wejść w to wielkie Misterium, jak dojść do Źródła mocy, potęgi, spokoju i nadziei, wbrew wszelkiej nadziei. 

Delikatnie okazuje jak w tym zagmatwanym, szalonym świecie zrobić stop, zatrzymać się i w Bożej obecności jeszcze raz przeanalizować własne życie, własne wnętrze. Być z Jezusem na wyłączność, to wielka łaska. Jednocześnie wielki trud, zwłaszcza na początku, choć może nie dla każdego. Znajdziemy tu rozważania, duchowe porady, fragmenty Ewangelii, cytaty świętych a także krótkie modlitwy. Wszystko to ładnie ze sobą zgrane i bardzo pomocne. 

9 dni które pozwolą nam otworzyć się na Światło i Prawdę. Mały format mieści się nawet w kieszeni. Bez problemu zabierzecie go ze sobą do Świątyni.


Czasem Warto spojrzeć na siebie oczami Boga, a najlepiej w tej Bożej obecności być 24 godziny na dobę aby sprawdzić czy aby na pewno idziemy właściwą ścieżką a nie drogą świata.

 Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie wpierw znienawidził. Gdybyście byli ze świata, świat by was kochał jako swoją własność. Ale ponieważ nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem sobie ze świata, dlatego was świat nienawidzi. Pamiętajcie o słowie, które do was powiedziałem: „Sługa nie jest większy od swego pana”. Jeżeli Mnie prześladowali, to i was będą prześladować. Jeżeli moje słowo zachowali, to i wasze będą zachowywać.  Ale to wszystko wam będą czynić z powodu mego imienia, bo nie znają Tego, który Mnie posłał. Gdybym nie przyszedł i nie mówił do nich, nie mieliby grzechu. Teraz jednak nie mają usprawiedliwienia dla swego grzechu.  Kto Mnie nienawidzi, ten i Ojca mego nienawidzi. 

J,15

 
"Czyż Hostia, która mieści w sobie Tego, którego nie może pomieścić świat, mogłaby nie wzbudzać naszego zachwytu? Tak jak ziemia krąży wokół słońca, tak cały wszechświat krąży wokół Najświętszego Sakramentu!" 
 

Logo

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.