Arcy - huśtawka, Arte Aria Artesania

by - października 09, 2014

Są takie rzeczy, takie przedmioty których po prostu reklamować nie trzeba, słowa są zupełnie zbędne.
Wystarczy spojrzeć, wystarczy dotknąć, wystarczy wypróbować i nie będziemy chcieli przestać.
Są takie rzeczy które po prostu chce się mieć, mogą być poza naszym zasięgiem ale chce się o nich marzyć.
Są takie rzeczy które są idealne w każdym calu, nie ma w nich nic ponad, nie ma nic zbędnego, są takie jakie być powinny, dopracowane do ostatniego szlifu, do ostatniej nitki, do ostatniej literki.


Kiedy odwiedzimy fun page  Arte Aria Artesania zobaczymy taką oto grafikę: 


I my myśl zawartą w drzewku potwierdzamy. Potwierdzamy w 1000%. Dekoracje są najpiękniejsze, zdecydowanie piękniejszej huśtawki w całym swym życiu nie widziałam. Potwierdzam też całą sobą słowa "i nie tylko !!!"
Drodzy rodzice zabawa na high level murowana. Zdjęć z nami w roli głównej nie zobaczycie (choć byłoby na co popatrzeć :))








  




  



  

 Huśtawki jako zabawy nie trzeba reklamować, jej czar zna każdy z nas, cieszą się mali i duzi.
Równowaga, balans ciałem, pewność, koncentracja (kiedy jedno się huśta drugie musi uważać), bezpieczeństwo, opiekuńczość.
Po prostu FUN.
No i odnajdujemy w niej też spokój i ukojenie kiedy zabawa znuży.
Nie straszne nam już choroby, długie zimowe wieczory i wielkie nieprzestające trwać ulewy.
Ahoj przygodo !!!



Polecamy z całego serce :)
I z całego serca dziękujemy :) :) :)

A może spodoba Ci się także

22 komentarze

  1. Huśtawka przepiękna, ale niestety aż mnie po oczach bije ten błąd ortograficzny "pokarzę"... powinno być "pokażę"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biję się w pierś i przyznaje rację! błąd jest i to okropny...szkoda tylko że dopiero teraz go zobaczyłam :(
      No cóż teraz to już po wszystkim ...może tłumaczy mnie tylko tyle, że program do druku w lustrzanym odbiciu jest bez poprawek ortografii i... zawiodła czujność poprawiania błędów przez komputer w głowie . Nie mniej jednak mam nadzieje że ten mało "szlachetny" detal, nie zaburzy radości z samego huśtania.
      Zdjęcia piękne i cudne dzieciaczki :)
      Serdecznie pozdrawiam
      Arte Aria

      Usuń
    2. Hhahah ja przepraszam że się śmieję ale jestem totalnym zdiagnozowanym dysortografem i w życiu bym nie zauważyła tego błędu drogi anonimie, na szczęście mnie nie bije po oczach i podejrzewam, że Ciebie też by nie bił jako że jest pod spodem :D
      Naszej radości i zachwytu nikt nie zburzy bo z tym błetem nawet jest jeszcze piękniejsza, bo wyjątkowa a to co !!! :D

      Usuń
  2. huśtwka jest cudna! Gdybym tylko miała gdzie ją zawiesić na pewno bym się nie wahała przed zakupem :) A widok śpiącej córuni bezcenny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zbyt wiele przestrzeni, huśtawka wisi w salonie :P
      A co w końcu dom jest do mieszkania a nie na pokaz a taka huśtawka zdobi fenomenalnie :)

      Usuń
  3. fajna ale nie mam gdzie powiesić a szkoda bo to świetna frajda

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo wow jaka cudowna huśtawka:)
    Niestety u nas w małym mieszkanku nie było by na nią miejsca:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce na pewno by się znalazło, a jak się znudzi można zdjęć z haków i przestrzeń odzyskana :)
      Jak mówi Ikea tu tu urządzisz też nie mamy dużego mieszkania ale taki mebel jest wart powieszenia :)

      Usuń
  5. zasnęła na takiej huśtawce i w takiej pozycji?
    O matko..
    Uwielbiam ją :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie sama ja ją trzymałam i bujałam aż usnęła, teraz tak się zawsze usypiamy :)
      Sama na huśtawkę nie wchodzi... jeszcze :P

      Usuń
  6. Te ostatnie zdjęcie wprost słodkie...Fajna taka huśtaweczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fantastyczna i taka szeroka że nawet przyszłościowo dla trójki się sprawdzi :)

      Usuń
  7. Swietna hustawka! My mamy zwykla, plastikowa, zawieszana na drzwiach pokoju dzieci. Ale moj Mlodszy dopiero od niedawna odkryl ponownie, ze hustanie to przyjemnosc. Mial dlugi okres, kiedy darl sie jakby go zarzynali, juz na sam widok hustawki. :)

    Zdjecie spiacej Malutkiej - cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Wojtek nie lubił huśtania w zamkniętych huśtawkach z których nie mógł samodzielnie zejść, dopiero teraz odkrywa uroki huśtania za to młoda odwieczna fanka bujania przód tył mogłaby nie schodzić z huśtawek :P

      Usuń
  8. Przepiękna! Szkoda, że my już za starzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żartujesz, ja nie jestem za stara to Wy chyba też nie !!!! :D

      Usuń
  9. Marzenie dzieciństwa...
    Huśtawka, i to taka, we własnych czterech kątach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest, kurka wodna u nas ciężko z zanocowaniem a szjoda

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moim blogu przedstawiłem sposób montażu huśtawki na suficie podwieszanym w pokoju na poddaszu - może komuś się przyda http://123budujemy.pl/hustawka-arte-aria-montaz-na-suficie-podwieszanym/

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.