Kalendarz Adwentowy 2018 - do pobrania zadania i kolorowanka adwentowa

by - listopada 22, 2018


Co roku kalendarz Adwentowy jest większym wyzwaniem, co ciekawe modele z lat poprzednich okazują się jednoroczne, nie mam możliwości tworzenia kalendarzy trudnych i skomplikowanych, bo już w tym roku są to dwa kalendarze a za rok będą pewnie trzy. Co roku zadania były kreatywne, rok temu poza kreatywnymi tez naukowe. Jednak ten rok będzie inny, kreatywne i naukowe będziemy robić kiedy nam się będzie podobać i jak nam się zamarzy natomiast w naszych zadaniach adwentowych będą - DOBRE UCZYNKI. 
Pomysł podsunęła mi mam z blogu Dziecięca Wiara, a dobre uczynki po części podejrzałam na blogu Bielemorele.
Z resztą oba blogu gorąco Wam polecam, bo uwielbiam tam zaglądać i czerpać inspiracje zwłaszcza te dotyczące wychowania dzieci w wierze.
W tym roku nasz kalendarz Adwentowy to 24 dobre uczynki. Identyczny dla Alusi i Wojtka, bo zadania są dobre dla obojga, nie muszę ich dzielić wedle umiejętności. 
Zadania wydrukowałam, pocięłam i skleiłam tak jak się tworzy łańcuch choinkowy. Potem przykleiłam numerki zgodnie z numerem zadań. Na szczycie dokleiłam choinkę wyciętą z brokatowej pianki pcv. Gotowe. Dzieci od 1 grudnia co rano będą rozcinać jedno ogniwo, czytać zadanie i będą miały cały dzień, aby je realizować. 







Do kalendarze dorobiłam kolorowankę, za wykonane zadanie dzieci mogą pokolorować jednego aniołka. 24 grudnia kolorują Gwiazdę Betlejemską oraz całą szopkę. 




Kolorowanki są w wersji z aniołkami dziewczęcymi i chłopięcymi, dla rozróżnienia. 

Zadania do wydrukowania, pocięcia i sklejenia w łańcuch do pobrania poniżej, numerki też są do druku i pocięcia. Nie numerowałam zadań celowo, bo każdy ma inny plan adwentowy i może sobie ustalić własną kolejność. 
Kolorowanki adwentowe w wersji chłopięcych i dziewczęcych aniołków wystarczy ściągnąć bezpośrednio z poniższych dwóch plików graficznych.
Liczę na udostępnienia i komentarze na Facebooku, ponieważ dzięki temu nasz kalendarz dotrze do dużo większej liczby odbiorców i więcej osób skorzysta.







A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.