Puzzlowe ozdoby - Boże Narodzenie 2018

by - listopada 28, 2018


Już od dawna podobały mi się puzzlowe wytwory, ale ponieważ dość pilnie przestrzegam porządków i szacunku wśród puzzli i gier, to rzadko nam coś ginie. Jednak przy przedświątecznych porządkach okazało się że posiadamy dwie zdekompletowane układanki z których dzieciaki w dodatku wyrosły, więc bez żalu postanowiłam dać im drugie życie. 
I tak chwyciłam za klej i stworzyłam wzory które następnie dzieci mogły zamienić w choinkowe i nie tylko ozdoby. 



Zaczęłam od śnieżynki. 
Którą Ala pokolorowała na biało i posypała sypkim brokatem. 




Z trzech puzzli pomalowanych na brązowo powstały nam reniferki.



Stworzyłam też dwa wianuszki. 
Ten z drobnych puzzelków trafi jako ozdoba na choinkę , natomiast ten z dużych elementów już zdobi ścianę. 



Do wnętrza wianuszków po wyschnięciu wkleiliśmy klejem na gorąco zalaminowane zimowe zdjęcia. 


A na koniec jeszcze Wojtusiowa choineczka z mini puzzelków. 

Proste w wykonaniu, ciekawe jako forma, no i nadają drugie życie układankom które do niczego już  by się nie przydały. Same plusy i ciekawa przygoda plastyczna za razem :)

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.