PSS etap piąty - Nibylandia czyli wszystko jest możliwe :)

by - czerwca 13, 2014

Jak dla mnie temat etapu piątego
Nibylandia, czyli wszystko jest możliwe
był tak prosty, że aż za trudny.
Nawet miałam go sobie odpuścić ale kiedy został przedłużony o kolejny tydzień ruszyłam makówką, machnęłam różdżką i zamieniłam Wojtusia w żabkę a Alusię w księżniczkę.
W końcu wszystko jest możliwe... :D

Księżniczka żaby pocałować nie chciała tak więc żabi książę wziął sprawy w swoje ręce !!!

  I cmoknął księżniczkę prosto w jej tyciutki nosek.
 Kiedy żaba przemieniła się w księcia a księżniczka w królową balu - księżniczka ogromnie się zdumiał i  nie mogła uwierzyć w swoje szczęście !!! 
 Książę wtedy ją przytulił i powiedział że wszystko będzie od teraz dobrze i o nic już nie musi się martwić.
  Pocałował ją prosto w... oko :)
 Przytulił jeszcze mocniej :)
 Księżniczka poczuła się wspaniale i wyjątkowo w objęciach pięknego królewicza :)
 A potem żyli długo i szczęśliwie :)
KONIEC


Ps. Ponieważ wszystko może się zdarzyć przypominamy o ROZDAWAJCE !!! :)

A może spodoba Ci się także

9 komentarze

  1. super księżniczka i super książe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I nawet dobrze się przy tym bawili, Ala uwielbia jak Wojtuś się nią interesuje :)

      Usuń
  3. Piękna bajeczka :D :D Widzisz, wszystko jest możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak tak :) Nibylandia to fajna sprawa, choć może nie teraz bo czasu mamy mało ale zimą na pewno zagościmy w tej krainie :)

      Usuń
  4. Świetna foto historyjka z tego wyszła :)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.