Wygoda to podstawa - Hobibobi :)

by - czerwca 19, 2014

Alicja, która się właśnie uczy stawiać pierwsze kroczki,
która przemierza km na czworakach,
która co ułamek sekundy zmienia pozycję i miejsce w którym się znajduje.


Wojtek, które biega skacze, szaleje i pracuje non stop (w dodatku jak twierdzi bardzo ciężko)
który zdobywa coraz to nowe i każdego dnia wyższe szczyty
który co dzień sprawdza granice swoich możliwości i mojej wytrzymałości


Ja, pokonująca codziennie 50 razy dwie kondygnacje dzielące nasze 4 kąty od podwórka
próbująca dogonić, dorównać i nadążyć za dwójką dzieci które zdają się nigdy nie mieć dość
starająca się ogarnąć codzienność i cieszyć się życiem równocześnie


  

My mieszkający na wsi gdzie za płotem malownicze krajobrazy nie dające się długo prosić by ruszyć z kocem w siną dal (albo chociaż na najbliższe pole). 


  

Co dla nas w ubraniach liczy się najbardziej?
Jaka cecha sprawia, że dana rzecz trafia na półkę - ULUBIONE.
WYGODA !!!


  

Bo dla nas wygoda to podstawa.
Najlepsze ubrania to te w których można robić dosłownie wszystko, które nie ograniczają ruchów w najmniejszym stopniu.


Na drugim miejscu postawiłabym szybkie schnięcie ubrań. 
Bo dzieciaki zmieniają stroje 2-4 razy dziennie a i tak często gęsto wyglądają jak nieboskie stworzonka :P
Także pralka jest ciągle na wysokich obrotach.

  

A po trzecie lubię kiedy jest wesoło, ładnie i estetycznie.



Hobibobi łączy wszystkie 3 aspekty w sobie.
Ubranka są piękne, cieszą oko i zwracają uwagę.
Pranie, suszenie i prasowanie bez problemowe.
A przy tym komfort noszenia na najwyższym poziomie.
Zresztą to widać :)


Dodatkowym plusem, dla mnie nie bez znaczenia, jest fakt, że nasze spodenki będą rosły razem z nami.
Hobibobi to firma która zaskarbiła sobie moje zaufanie i do której z pewnością będziemy wracać.


Pozdrawiamy i uciekamy cieszyć się słońcem i sobą :)

A może spodoba Ci się także

17 komentarze

  1. Świetne te gatki ma, jak trafi mi się córa proszę przypomnij mi o tym sklepie..,Cudnosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi :) Gatki rewelacja ale czy one są takie super damskie to ja nie wiem :) Myślę że jakby Alka była chłopcem to też bym kupiła właśnie te :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Optymistyczne:)))) Widać że wygodne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo optymistyczne :) Takie idealne dla Ali :)

      Usuń
  4. Ale słodka dziewczynka :)

    będę zaglądac:)
    Pozdrawiam i zapraszam jeśli chcesz

    mama-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki są fantastyczne, zaraz sprawdze ich asortyment ')

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodneki, i fakt przy takim ciągle ruszającym się brzdącu są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ciuszki z Hobibobi! Spodnie, a później spodenki :) Uniwersalne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo uniwersalne, mój Wojtek też jeszcze w nie wchodzi ale wygląda przekomicznie :P

      Usuń
  8. Ja też jestem zakochana w Hobibobi ♥ Mamy już troche rzeczy od Nich :) Są mega wygodne a to najważniejsze! Też o nich pisałam :)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.