Jesienne pieczątki - 2 latek tworzy

by - września 23, 2015


Ali pieczątki bardzo się podobały więc postanowiłam pobawić się jeszcze. Tym razem w ruch poszły jabłko i gruszka oraz gąbeczka na patyczku. Ponieważ wszędzie już jesiennie przyszła pora również na jesień w naszych pracach, liści jeszcze u nas kolorowych brak więc na razie kolory jesieni sobie zapewnimy przy pomocy farbek.



Do fartuszka mi wleciała gruszka piękna i wspaniała :)
Nie tylko gruszka mi wpadła ale również jabłko, cóż że jeszcze nie dojrzałe jak do pieczątek w sam raz. Maczamy, odbijamy i piękny obrazek gotowy mamy :)





Jesienne drzewo :)
Drzewo namalowałam ja a moja artystka obsypała je listkami w jesiennych kolorkach.





Przy okazji pierwsze próby mieszania kolorów.
żółty + czerwony = pomarańczowy 


Tadam :)


A potem Picasso :)





Owocnej pracy :)

A może spodoba Ci się także

2 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.