Widoczek zimowy + Filmik

by - lutego 17, 2019


Prosta zimowa praca do wykonania z przedszkolakiem. Poradzi sobie z nią nawet 2-3 latek.
Praca wykonana przy pomocy akwareli, dlatego polecam blok do malowania właśnie tymi farbami, oczywiście można to zrobić na kartce z bloku technicznego, jednak efekty są dużo lepsze i ciekawsze. Ja odkąd odkryłam istnienie tych bloków, jestem zachwycona akwarelami, dzieci również. Nie ma porównania, farby się cudownie po nich rozprowadzają, mieszają, przenikają. Tu nawet kilkulatek może zostać artystą. 
Do wykonania tej pracy potrzebna będzie Wam, taśma malarska do wyklejenia ramy okiennej. Świeczka (opcjonalnie kredka świecowa biała, z dużą zawartością wosku) do stworzenia ukrytego wzoru na kartce. Oraz dobre farby akwarelowe - ja polecam tylko bambino, przerobiłam 5 różnych farb z tych tanich i powszechnie dostępnych. Jedynie te jedne pięknie współpracują z blokiem do akwareli. Zresztą wszystko możecie zobaczyć na filmiku. Zapraszam na seans.



Twórczość Kusiątek wspiera od zawsze i niezawodnie marka Bambino

Znalezione obrazy dla zapytania bambino st majewski logo

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.