Zorza pastelami malowana + filmik

by - lutego 17, 2019


Zorza chodziła za mną już trzeci rok. Nie zgłębiałam tematu, widziałam w sieci piękne prace ale nigdy nie wczytywałam się w to jak je stworzyć. Ostatecznie zmotywowała mnie Karolowamama, bo skoro chłopaki podołali, to i mój starszak da radę. Wystarczyło, że pokazałam Wojtkowi dzieło Karola i Franka a on od razu zabrał się do działania. 
Co nam było potrzebne ?
Pastele olejne, czarny blok techniczny, nożyczki, klej, biała farbka, patyczek do uszu oraz dodatkowa kartka wycięta na kształt fali. Resztę i cały przebieg procesu twórczego podziwiać można na filmiku. Zapraszam do oglądania oraz subskrybowania. 


Twórczość Kusiątek wspiera od zawsze i niezawodnie marka Bambino

Znalezione obrazy dla zapytania bambino st majewski logo

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.