Fryzurki dla 2 latki :)

by - sierpnia 25, 2015


Kiedy tylko urodziła się Ala, od pierwszych chwil wypatrywałam jej włosków, włosków idealnych do czesania, upinania, zaplatania. Kiedy tylko mi się udało wiązałam jej jedną palemkę na środku głowy i cieszył mnie ten widok ogromnie. Za dosłownie 6 dni będę miała w domu 2 letnią kobietkę a włoski już pozwalają mamie na wprowadzenie odrobiny fantazji i różnorodności.
Dziś zapraszamy na wpis fotograficzny głównie, dla zainteresowanych mam dziewczynek z podobną ilością, jeszcze uciekających bokami niesfornych kosmyków. Dziś zbiór fryzurek Ali jaki udało mi się uwiecznić przez ostatni miesiąc :)


1)
Na początek jeden z trzech, a czasem nawet czterech, czyli jak sobie radzimy z fryzurkami których nie mogę upiąć z wszystkich włosków tj kucyk czy kok ponieważ pięć sekund później większość włosków jest już poza fryzurką. Łapię jeden kucyk na górze lub na dole i dwa po bokach a potem spinam je wszystkie razem :)




2)
Można oczywiście też nie łapać i pozostawić rozpuszczone, taka fryzurka też bardzo długo się trzyma :)


3)
Podobnie choć tym razem z dwóch. Najpierw łapiemy dwa kucyki z górnej połowy włosków a następnie łączymy razem i przekładamy przez środek powstałej dziurki lub też nie, Alusi nawet jeśli przełożę jak na zdjęciu za chwileczkę podczas szaleństwa wyskakuje :)


4)
Koczek jeden z trzech :)





5)
Można też po prostu stworzyć trzy koczki, koczki ślimaczki, jak te na zdjęciach powstają z trzech warkoczyków.




6)
Banał - czyli kucyki, to najszybsza fryzura która się trzyma i z braku czasu najłatwiejsza do wykonania, nawet tatuś sobie z nią świetnie radzi  :)



 7)
Kucyki inaczej, mała zmiana a jednak fryzurka staje się ciekawsza, każdy kucyk jest przewiązany w odstępach dwoma dodatkowymi gumeczkami :)

 8)
Dwa koczki, z kucyków lub z warkoczyków :)


9)
Warkoczyki typu fishtail braid - mini :)

10)
Warkoczyki typu rope braid




11)
Warkoczyki francuskie dobierane tylko od góry, robię je w różnych wersjach:
- tylko jeden większy po stronie gdzie jest więcej włosków,
- po jednym z każdej strony
- po dwa z każdej strony
- po dwa z każdej strony plecione do samego końca


 12)
Rope braid w wersji z włoskami w połowie rozpuszczonymi


 13)
Opaseczka z warkoczyka jednostronnie dobieranego tylko od przodu, warkocz nie dorabiany do końca, kończy się wraz z zakończeniem dobierania.




14)
Opaseczka z warkocza francuskiego zrobionego do samego końca.




15)
Warkocz tylko crown braid - normalnie powinien być robiony dookoła głowy jednak u Ali ze względu na długość włosków nie ma szans. Dlatego poprowadziłam dwa warkocze z dwóch stron połączyłam na karku i zamaskowałam spineczkami :)





Pozdrawiamy :)

A może spodoba Ci się także

4 komentarze

  1. Super! Jeszcze żebym ja umiała te warkocze tak zaplatać... :) muszę jakichś filmików ma yt poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły...a teraz podpowiadam ... zrób cykl postów jak te warkocze zrobić hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale świetne te fryzurki. Ile ja bym dała, aby moja Zosia dała się tak czesać :/ ale niestety jeszcze włosy nie te do czesania :)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.