Kosmos pędzlem malowany

by - października 02, 2015


I ostatnie już dzieła w naszej pięknej galerii, tym razem było planetarnie. Może nie do końca planety są takie jakie są, nic nie trzyma się faktów ale nie o to tym razem chodziło. Po prostu miało być kosmicznie, twórczo i wesoło :)

Kartki z bloku technicznego przecięłam na 4 części, mniej lub bardziej równe :P
 Na każdej z nich Wojtuś sam a Alusia z moją pomocą, odrysowała koła o różnej średnicy.

Potem dawałam maluchom różne farbki a one tworzyły.
Troszkę pędzlem, troszkę wałeczkami, nieco gąbeczkami. Mieszały kolory dowolnie i wedle własnego uznania. Nim kolory się połączyły i stworzyły jeden - ja zwijałam karteczkę, dawałam kolejne kolorki i kolejną karteluszkę.
I tak aż każdy twórca miał po 5 sztuk zamalowanych kartek.






Kiedy karteczki były gotowe pozostało poczekać aż wyschną.



Kiedy już wszystko było suche, zabraliśmy się za wycinanie planet. 



W następnej kolejności chwyciliśmy za klej i wzięliśmy się za smarowanie i przyklejanie, również wedle własnego pomysłu małych artystów.
Ingerowałam tylko kiedy Alusia chciała kleić jedną planetę na drugiej :P






Wojtuś jeszcze dodał gwiazdki :)


I tak oto na naszej ścianie zawisły dwie kosmiczne artystyczne prace :)



Udanej zabawy :)

A może spodoba Ci się także

5 komentarze

  1. ha też mam w planach ;) ale Ali i Wojtusiowi ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna mieszanka barw powstała na planetach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i kreatywnie
    własnie kilka dni temu zrobilismy cos podobnego o Ukladzie sloneczym i sluchalismy fajnej piosenki o planetach
    http://mypolishkiddos.blogspot.com/2017/04/ukad-soneczny.html

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.