Zabawy z 2 latkiem cz. II

by - października 21, 2015


Zabawy z dwulatkiem cześć druga.  Kto nie widział pierwszej i żałuje odsyłam TUTAJ .
Dziś będzie twórczo i sprawczo :)
Zaczynamy :)


KOLAŻ
Szczerze polecam każdemu, dziecko tworzy,  kreuje, rozwija się twórczo,  a my mamy chwile dla siebie oczywiście możemy ją spędzić podziwiając naszego małego artystę i jego zamysł twórczy.  A jest co podziwiać.
Potrzebujemy:
- lepkiej powierzchni (ja obkleiłam tekturę taśmą dwustronnie klejąca)
- mnóstwa rożnych kolorowych rzeczy do przyklejania tj pomponiki,  piórka,  liście, druciki,  guziki itp
- wycięte z gazety (tu podziękowania dla Wojtka) rożne przedmioty,  twarze, postacie, zwierzęta
To wszystko podsuwamy naszemu szkrabowi i oświadczamy "działaj", jeśli nie pojmie od razu, przyklejcie jeden element i patrzcie na ten błysk w oku :)







KORALE Z RUREK
Były już korale makaronowe a teraz wersja dla leniwych (bez potrzeby barwienia makaronu).
Potrzebujecie:
- Pociętych różnokolorowych rurek +/- 2 cm
- Żyłki filo fun
I nawlekamy a potem obdarowujemy kogo zechcemy :)




MAŁY KONSTRUKTOR
Skoro już tniemy rurki to na całego,  tym razem elementy mogą być dłuższe +/-5 cm.
Potrzebujemy:
- Pociętych rurek
- Kulek z plasteliny
Zabawa polega na łączeniu elementów i tworzeniu tego co nam się podoba.  Każdy ma swój zamysł i to jest fajne. Wojtuś budował domki i ludki a nawet auta a Ala konstruowała atrakcyjnie, nie ma złej opcji - pełna dowolność twórcza :)





Tyle na dziś, do następnego razu :) 
Udanej zabawy :) 

A może spodoba Ci się także

3 komentarze

  1. Bardzo fajne zabawy (y) Konstruowanie fantastyczne - świetny pomysł, a i kolaż piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły, w końcu trafiłam na coś sensownego ! Mam tyle słomek już trochę zakurzonych, które chciałam wyrzucić, ale tak właśnie myślałam że można coś ciekawego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.