Piżama jak ze snów :)

by - marca 13, 2015


Na stanie mieliśmy piżamkę, smutną, szarą bez najmniejszej nawet aplikacji za to bardzo wygodną i przewiewną. Już dawno planowałam to zmienić i nadszedł ten czas.
Sprawa jest banalnie prosta więc jeśli macie na stanie ubranka którym trzeba dodać życia i kolorytu bierzcie się do dzieła, nic trudnego.
Zaczynamy ?

Potrzebujemy:
- Ubranka do ozdabiania
- Szkicu na kartce papieru
- Szpilki oraz znikającego mazaka do zaznaczania wzoru na materiałach
(jeżeli umiecie nanieść wzór lub stworzyć go bezpośredni na koszulce nie potrzebujecie karki ani szpilki)
- Pasteli do Tkanin - ja wybrałam firmę Pentel. Ponieważ Pentel jest twórcą moich ulubionych pasteli olejnych które są faworytami Wojtusia i na moje nieszczęście również Alusi. Generalnie bardzo lubimy pastele, ponieważ koloruje się nimi szybko, są miękkie i nadają obrazkom pięknego kolorytu. Do używania pasteli nie trzeba dzieci zachęcać. Ja sama także uwielbiam tworzyć pastelami właśnie stąd szukając Pasteli do tkanin wpisała w wyszukiwarkę z miejsca Pentel.  
Dzięki takiemu zestawowi możecie stworzyć niepowtarzalną koszulkę, bluzę, torbę, piżamę i wszystko co Wam wyobraźnie podpowiada. Można tworzyć przy pomocy szablonów lub też przelewając na materiał obraz z własnej głowy. Pastele są idealne do naturalnych tkanin, takich jak bawełna, jedwab oraz len.
1) Przenosimy szkic na materiał
Ponieważ nie do końca ufałam swoim możliwościom twórczym do odrysowywania szkicu postanowiłam sobie pomóc kropeczkami. W kilkudziesięciu miejscach przekułam kartkę szpilką a następnie zrobiłam w dziurkach kropeczki na materiale. Potem tylko musiałam połączyć ze sobą kropki. Dzięki temu udało mi się odtworzyć Jake'a niemalże idealnie.
 

2) Kolorujemy szkic pastelami
Szkic na materiale wykonałam przy użyciu mazaka do tkanin który po kilku godzinach znika.
Należy o tym pamiętać i pastelami wykonać konkury w miejscach w których są konieczna tak aby rysunek ładnie wyglądała po zniknięciu mazaka.

 

3) Prasujemy
Gdy obrazek jest gotowy możemy go uwiecznić albo sprać.
Jeżeli nam się nie podoba wystarczy ubranko uprać a po wyschnięciu tworzyć od nowa.
Natomiast jeśli rysunek sprostał naszym oczekiwaniom należy przykryć go kartką papieru i zaprasować. Zaprasowany obrazek jest już utrwalony i ubranko można śmiało prać, nic nie zniknie :)



Ponieważ koszulka nabrała barw, postanowiłam dodać tez Jake'owy motyw na spodenkach i tak zrobiłam papugę :)




Gotowy zestaw już w użyciu :)
Zachwyt gwarantowany :)
Bardzo fajny pomysł na zrobienie niespodzianki urodzinowej, czy koszulek na specjalną okazję np. z napisami:
4 latka Wojtusia
5 rocznica ślubu
Sto lat Kasi, Zosiu czy Kubusiu
Kochanemu mężowy
Najwspanialszej na świecie dziewczynie
Najlepszej babuni itd. itp. :)


Pastele olejne jak i te do tkanin oraz wiele innych wspaniałych produktów najlepszych marek kupicie tu
Polecamy :)

A może spodoba Ci się także

7 komentarze

  1. No ja kilka takixh projektow mam za soba ale farbami do tkanin maluje. Zrobilam juz rybke mini mini , zyrafke [ to ulubione zwierze madzi] zabke i dla dziadka Madzi koszulki dla zalogi jachtu wlasnie z wizerunkiem jachtu i jego nazwa.fajna zabawa. Tylko doba za krotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ja dwa tygodnie sie zbierałam z projektem, farb jeszcze nie próbowałam ale brzmi ciekawie :) Super pomysły :)

      Usuń
  2. No ja kilka takixh projektow mam za soba ale farbami do tkanin maluje. Zrobilam juz rybke mini mini , zyrafke [ to ulubione zwierze madzi] zabke i dla dziadka Madzi koszulki dla zalogi jachtu wlasnie z wizerunkiem jachtu i jego nazwa.fajna zabawa. Tylko doba za krotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł. Podziwiam jak zawsze za pomysłowość i efekt wykonanej pracy. Brawo mamuśka !

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.