Bajkowy Pałac - Mubi dla księżniczek

by - kwietnia 17, 2018



Ostatnio pisałam o klockach Mubi, o których piszę również dziś. Jednak ten zestaw po prostu aż prosił się o oddzielny wpis, aby nie zginąć "miedzy wersami". Bo oto najbardziej różowy z różowych, kierowany do najprawdziwszych księżniczek zestaw klocków jaki widziałam (a widziałam nie jedno). 
I choć zarzekałam się, lat temu pewnie jeszcze 2, że różu u nas nie będzie, ani w ubraniach ani w zabawkach. To o tyle o ile w szafie panuje kolorystyka tęczowa a nie monotematyczna a róż staram się umieszczać tam minimalistycznie. To już w zabawkach restrykcji nie wprowadzam, bo wiem, że te najbardziej różowe, brokatowe i diamentowe wzbudzają w Ali najwyższy zachwyt. W końcu to jej dzieciństwo, jej świat, w który ja mogę wkraczać z propozycjami ale narzucać nic nie powinnam. Klocki same w sobie to dla mnie zabawka numer jeden pod względem rozwojowym, twórczym i kreatywnym, kolor spokojnie mogę wybrać ten, który zachęci Alicję do zabawy.
Dlatego kiedy zobaczyłam pośród zestawów Bajkowy Pałac, wiedziałam, że to jedyny słuszny wybór. Jest tu nawet różowy pociąg, księżniczka o błąd lokach oraz zwierzątka jakich świat nie widział. Koń z różowa grzywą, owca o różowym pyszczku i krowa,w niebieskie łaty.





Zestaw zawiera księżniczkę i jej lokaja, trzy zwierzątka, pociąg (naturalnie na baterie), klocki umożliwiające wybudowanie wspaniałego pałacu oraz stacji kolejowej, gdyby nasza dama zechciała zwiedzić swoje królestwo koleją.




Zestaw jest cudownie przemyślany i jestem pewna, zachwyci każdą małą wielbicielkę różu i tiulów oraz książęcych klimatów.






 A w połączeniu z pozostałymi zestawami Bajkowy Pałac prezentuje się tak.
Doskonała jakość i znakomita zabawa. Im większa ilość klocków, elementów, torów tym większe możliwości. Zwłaszcza kiedy dzieci zjawia się u nas więcej zabawa wre bez kłótni i sporów.


Szaleństwo MUBI trwa :)


A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.