Holy Wins 2018 - nasze niebo oraz zabawy ze świętymi do druku

by - października 16, 2018


Jak co roku z okazji zbliżającej się Uroczystości Wszystkich Świętych tworzymy z dziećmi niebo. Niebo z trójcą świętą i świętymi ale też pod niebem zawsze dodajemy dobre uczynki i elementy naszego codziennego życia które nas zbliżają do nieba.  Opowiadamy sobie o świętych, poznajemy ich atrybuty, po trosze życiorys. W tym roku nasze niebo jest miniaturowe ale za to dodałam do niego kilka zabaw wyszukiwanie różnic, krzyżówka, labirynty, dopasowanka. Kto ma ochotę pobawić się z nami i ze Świętymi, wszystko do pobrania znajdzie w tym wpisie.


W naszym niebie trójca święta to trzy obrazki ściągnięte z internetu ale pięknym przedstawieniem trójcy jest ta kolorowanka. W tym roku ją kolorowaliśmy ale w niebie była już rok temu, nie chciałam powielać pomysłu. 


Kolorowanka - KLIK - tu można ją znaleźć


Kolejną zabawą były labirynty - same labirynty pobrałam i wydrukowałam stąd - 
A ponieważ miałam piękną kolorowankę z trzema Archaniołami 
Postanowiłam naszych archaniołów wyciąć i każdemu po drugiej stronie labiryntu znaleźć cel do którego zmierza. Tak też Archanioł Michał poszukiwał Smoka(diabła) aby go pokonać, Archanioł Gabriel poszukiwał Maryi aby jej zwiastować cudowną nowinę a Archanioł Rafał poszukuje młodego Tobiasza.
Kolorowanki znajdziecie tutaj Tobiasz (KLIK), smok (KLIK), Maryja (KLIK)
Postaci powycinałam, podoklejałam i labirynty gotowe. 





Kolejna zabawa to znajdź szczegóły którymi różnią się obrazki


Kolejna zabawa polegała na wyszukaniu odpowiednich atrybutów dla świętych i połączeniu ich z nimi. Polecam miecz zostawić na koniec, bo miecz pasuje do wielu świętych. 



Następne zadanie to krzyżówka z hasłem, odpowiadacie na pytania wedle numerków i powstaje hasło WSZYSCY ŚWIĘCI




Tą grafikę z kolei wykorzystałam do zabawy w rysowanie. Zadanie polega na tym iż w środku dziecko rysuje swoja podobiznę, natomiast w kółeczkach dookoła rysuje dobre uczynki (szczery uśmiech, radosna zabawa, pomoc mamie w sprzątaniu, pomoc babci w gotowaniu, pomoc koledze w lekcjach, podzielenie się zabawką z siostrą, opieka nad młodszym rodzeństwem, odwiedzeni chorego kolegi, dobre słowo, pocieszenie siostry która się przewróciła) ale też inne ważne elementy codzienności które prowadzą do nieba tj. chodzenie do kościoła, modlitwa.



A gdyby ktoś potrzebował jeszcze wszystkich świętych na mini obrazkach to może ich pobrać stąd

Życzę wspaniałej zabawy, a kolejna porcja frajdy ze świętymi niebawem, bowiem w tym roku powstały jeszcze 3 gry - również jako pliki do pobrania :)

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.