Tania książka - Książki po 10, 15 oraz 20 zł !!! Jesienna promocja

by - października 13, 2018



Książki w naszym domu wyrastają jak grzybki po deszczu. Dlaczego ?
Jesień już pełną parą, zima za pasem, wieczory coraz dłuuuuuższe. Jeszcze tylko brakuje deszczowych, zimnych dni i aura czytelnicza w pełni. 
Bo co, jak co ale książki to dla nas cudowny złoty środek na wszystko. Na chorobę, na smutek, na wspólne chwile w rodzinnym gronie, na edukację, na inspirację do wyboru do koloru. 


Zwłaszcza jeżeli można je okazyjnie nabyć, a na Tania Książkę zawsze liczyć można. 
Oto przed Wami (bo ja już skorzystałam), moc fantastycznych pozycji dla każdego, w naprawdę korzystnych cenach, które spadają tu niczym jesienne liście. 
Jeszcze tylko dwa dni macie na to aby z propozycji skorzystać, dziś dzień wolny, tym bardziej zachęcam - promocja trwa do 16 października. 

Ja wybrałam cudowną serię do najmłodszych o Niesfornych zwierzakach:
A w serii takie tytuły jak Uparty jeżyk
Niesforne zwierzaki PÅ‚aczliwa kotka Niesforne zwierzaki Uparty jeżyk
Za 15 zł nabyłam kolorowanki dla mnie na chwile relaksu i wyciszenia:

Zachwycająca natura Blok artystyKraina wróżek Podróż do bajkowego świata

Natomiast za 20 złoty wyszperałam tytuły Geniusz w rodzinie a także Absolutnie fantastyczne labirynty

Geniusz w rodzinieAbsolutnie fantastyczne labirynty

Moc rewelacyjnych tytułów w jeszcze bardziej cudownych cenach, 



A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.