Jesienny witraż + FILM

by - października 31, 2018


Jesienny witraż doskonała zabawa liśćmi i farbkami dla starszych przedszkolaków i dzieci wczesnoszkolnych. Trudność polega na tym iż trzeba trzymać liście a drugą ręką odbijać farbkowe stemple. Maluszki też mogą próbowac swoich sił, jednak potrzebują ręki rodzica czy nauczyciela do przytrzymywania liści. 
Jedyne czego wam trzeba to przeźroczystej folii do laminowania. Ja robiłam prace wewnątrz folii, potem zamknęłam drugą warstwę, farba je skleiła i dzięki temu miałam gotowy obrazek. Nie klejący się, nie ma problemów z sypiącą się po czasie farbką. Stempelki zrobiłam z pomponów. Jeżeli dzieci mają problem z utrzymaniem pomponu w dłoni. Można pompon przypiąć do klamerki do wieszania prania. Wtedy chwyt jest dużo prostszy. 





Kto chce zobaczyć powstawanie pracy na żywo niech obejrzy naszą poniższą filmową inspirację :)

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.