Koralikowa Wielkanoc

by - marca 07, 2019


Już dawno planowałam zakup Ikeowskich koralików. Ponieważ nadarzyła się okazja, kupiłam od razu dwa słoje, pastelowy i ten z wyrazistymi kolorami. Dzieci najczęściej tworzą to co chcą, lubią z szablonów, ale wolą dziłać tak jak dyktuje im wyobraźnia, zwłaszcza Wojtuś. Nie mniej jednak ja tą pasję, postanowiłam wiosennie ukierunkować na Wielkanoc. Tak oto powstało nam Wielknocne zestawienie. Część ozdób przykleiliśmy do patyczków na szaszłyki i będą cudnie wyglądały w stroikach z owsem. Starałam się tak zrobić zdjęcia abyście mgli sobie przeliczyć to na koraliki gdyby naszła Was chęć twórcza. Oczywiście pomysły w większości zaczerpnięte z Pintrestu. 

















Zabawa koralikami wymaga mistrzowskiej precyzji, jednak dziecięce rączki radzą sobie z tym dużo lepiej niż moje. Jak twierdzi Alicja, "mama nie wiesz, że dzieci są w takich sprawach mistrzami".
Ja jestem zakochana w tych małych elemencikach, które po uprasowaniu w magiczny sposób zmieniają się w piękną ozdobę a nawet zabawkę :)

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.