ZAWODY

by - marca 01, 2014

Pomiędzy zakupem laminatora a zanim po raz kolejny wysiadła nam drukarka udało mi się stworzyć karty z zawodami :) Stworzyć to za wiele powiedziane bo same obrazki dawwwwwn temu ściągnęłam z TEJ STRONKI. Znajdują się tam niezliczone zasoby cudownych materiałów stworzonych przez genialne osoby z których swego czasu często korzystałam :)
Karty wydrukowałam, pocięłam, za laminowałam i już :)
Są wspaniałe.
Jak się nimi bawimy: dopasowujemy je, rozmawiamy, oglądamy filmiki tematyczne. Potem Wojtek przeważnie wciela się w jednego z bohaterów :)
A Ala też się nimi super bawi - po swojemu :)





Przykładowy zestaw :)



Do szczęścia brakuje nam jeszcze kilku zawodów - co mam w planach nadrobić na własną rękę  :)
Ale na razie musimy odzyskać drukarkę :)





W tym temacie znalazłam też gotowca dla osób które nie lubią i nie mają czasu się bawić w tworzenie własnych kart. Bardzo fajne puzzle :)

A może spodoba Ci się także

4 komentarze

  1. świetna zabawa, a mama zdolna i pomysłowa!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama pomysłowa stara się być ze wszech sił bo trzeba miłość do poznawania wspierać :)

      Usuń
  2. super! ja bym raczej skorzystała z gotowca, ale jeszcze trochę poczekam, ;) Cali poki co namietnie uklada memory ;) puzzli jeszcze nie lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowiec świetny, dwa jednym uczy zawodów i w dodatku puzzle :)
      Jedyny minus jest taki, że w naszym zestawie brakuje nami kilku pozycji a gotowiec ma ich jeszcze mniej :/

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.