Kąpiel z Żyrafką - czysta przyjemność :)

by - marca 13, 2014

Natura.
Natura i naturalne produkty są dla nas bardzo ważne.
Prowadzimy gospodarstwo ekologiczne.
Owoce, warzywa wszytko jest nasze bez chemii bez konserwantów. Pewne na 100%.
Mleczko, sery, śmietana tylko od krowy - naszej.
Jajka - od naszych kurek.
Wiemy co jemy, wiemy, że to najlepsze co możemy naszym dzieciom dać, przynajmniej do czasu zanim ruszą w świat.

A co z kosmetykami ?
Po pierwsze stosujemy niezbędne minimum
(płyn do kąpieli, szampon, oliwka, pasta do zębów, kremik na mrozy)
Producentów na rynku jest bez liku.
My wybraliśmy te najbliższe naturze. Bezpieczne. Stworzone z najwyższej jakości składników polecane od pierwszych dni życia. Posiadają certyfikat EcoCert.
Ich cena do niskich nie należy ale ponieważ kosmetyki są naprawdę bardzo wydajne, a jakościowo bezkonkurencyjne uważam, że to dobra inwestycja. 
Co ważne nie ma limitów wiekowych więc mamusia też może skorzystać :P
Oliwka pachnie rewelacyjnie, subtelnie. A skóra maluszka i mamusinych dłoni po masażyku jest nawilżona i cudowna w dotyku. Przyznaję się podkradam !!! :D 
Co istotne (a co drażniło mnie w innych oliwkach), oliwka Żyrafki bardzo szybko się wchłania. Dziecko nie jest tłuste a ubranka całe w plamach.

My oliwkę stosujemy nie tylko po kąpieli ale także do kąpieli dodajemy kilka kropel dzięki temu dodatkowo chronimy skórę naszych Maluchów przed wysuszeniem.
A płyn do kąpieli ?
Istne pianowe szaleństwo. Wojtek uwielbia pianę. Im więcej tym lepsza zabawa.
Alusię piana też zachwyca, robi ją sama
(kończy się to potopem w całym pokoju - chyba musimy zacząć przygodę z dużą wanną). 
Płyn jest bardzo wydajny niewielka ilość wystarczy aby w wannie zrobiło się biało i bąbelkowo.

Podoba nam się też to, że piana nie znika po 5 minutach, ale utrzymuje się, przez całą kąpiel.

Naszej Żyrafki nie zamienilibyśmy za nic w życiu.
Bo kąpiel z Sophie to czysta przyjemność :)))))))))




Wszelkie szczegółowe informacje o produktach tej marki, możliwość zakupu (oraz fajne promocje :)) znajdziecie tu w 
Zapraszamy i polecamy (naprawdę warto :))

Zapraszamy też do polubienia naszego Fun Page

A może spodoba Ci się także

8 komentarze

  1. Jeszcze się nie spotkałam z tymi kosmetykami. Warto zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto :) Polecam z pełną odpowiedzialnością za każde słowo :)
    Używałam wcześniej wielu innych ale tych już na inne nie zamienię i moje dzieciaki też nie :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo my też uwielbiamy Żyrafkę SOPHI :))) mamlanie, gryzienie, piszczenie , ulga dla dziąsełek i super kompan kąpieli Kosmetyków jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną :)))) Nadrabiam zaległości w Twoim blogu, czytam i podziwiam. DZieciaki masz cudowne, dogadałyby się z moją super ruchliwą Hanką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiaj, nadrabiaj :)
      A na wsi każde dziecko się odnajdzie prędzej niż w mieście. Nawet super ruchliwe. Ba!!! zwłaszcza super ruchliwe :)
      Nawet boje się sobie nas wyobrażać w innym miejscu.
      Nie wiem kto by pierwszy zwariował Wojtek czy ja :P

      Usuń
  4. Jeszcze nie widziałam tego kosmetyku, musze pobuszować po półkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę, powiedziawszy to na półkach go nigdy nie widziałam, na końcu wpisu jest przekierowanie do sklepu w którym można wszystko kupić i z tego co widziałam obecnie jest promocja na kosmetyki właśnie :))))))))))))))0

      Usuń
  5. Zazdroszcze takiego ekologicznego jedzenia. Co do kosmetykow, tez uzywamy absolutnego minimum. chyba zapozmam sie z tymi ktore opisujesz, bo bardzo mnie zainteresowaly. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie zazdroszczę takiego jedzenia :) Nawet nie wiem jak przez 23 lata swojego życia mogłam się odżywiać inaczej :) Teraz dopiero wiem jak smakuje mleko i jak wygląda biszkopt pieczony na własnych jakach :)
      A co do kosmetyków, uważam, że jest to rzecz warta inwestycji :) Tym bardziej jeśli się nie kupuje produktów wszelkiej maści i pokroju na tony :) Lepiej kupić jedną, rzecz a z najwyższej półki :)

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.