Pszczółki na 3 sposoby

by - maja 04, 2017


Pszczółki, zaczynają się nieśmiało pojawiać na łące, w przydomowym ogródku, przylatują już do naszych bratków. Dlatego postanowiłam dodać do naszej galerii kilka pszczelich akcentów. 
W końcu to pracowite, mądre i bardzo potrzebne owady. Dzięki nim mamy pyszny słodki miodek i mrowie kwiatów dookoła. 
Łapkopszczółki
Łapkę młodszych dzieci malujemy w paseczki. Starszaki poradzą sobie same. Pomalowane łapki - bez kciuka - odbijamy na kartce. 

Tak powstałe pszczółki pozostawiłyśmy do wycięcia i wzięłyśmy się za ul.

Ul można zrobić odbijając folię bąbelkową na kartce ale tym razem stworzyłam inny sprzęt. Do kredki klejem przykleiłam zakrętkę. Ale wkładała zakrętkę do farby i odbijała kółeczko koło kółeczka. 




Pszczółki i ul wycięłam, Alusia nakleiła na karteczkę i praca gotowa.

Pszczółki - pacynki
Z pianki pcv wycięłam kółeczka a w nich dwa dodatkowe jako miejsce na paluszki. 
Dzieciaki domalowały czarne paseczki. 



Jeszcze białe piankowe skrzydełka, oczka, uśmiech i gotowe można się bawić.





Kulką malowanie
W pojemniku umieściłam żółtą kartkę z bloku technicznego z naszkicowaną pszczółką i z boku dodałam dużo czarnej farbki. Do farbki wrzuciłam kulkę (ciężką kulkę) a Alusia przetaczała ją w te i z powrotem. 


Pszczółkę wycięłam Ala przykleiła i dorobiła jej łąkę. Z widelca pomocą stworzyła zieloną trawkę. 
A korzystając z gotowych pieczątek od farbek Bambino dodała fioletowe kwiatuszki.




Pszczelo i wiosennie a za oknem nadal nie bardzo :)

A może spodoba Ci się także

5 komentarze

  1. Urocze :-)
    Pierwsza propozycja podoba mi się najbardzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudowności :) skorzystamy na pewno :) farby u nas sa na topie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne. Ostatnio nasz ulubiony temat 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojemu synowi by się bardzo podobały te odbijane z rączek, bo on się uwielbia smarować farami ;)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.