Pająk i mucha :)

by - maja 18, 2015



Mamy już w pokoju ślimaka, biedronkę, motyla, pszczołę a gdy zapytałam Wojtusia jakiego jeszcze owada tworzymy od razu wyliczył:
W: "Brakuje nam jeszcze pająka i muchy" -
M: "To do dzieła"

MUCHA
1) Z folii bąbelkowej wycięłam dwa skrzydełka i posmarowałam klejem, który po wyschnięciu nieco je usztywnił.





2) Z brązowego bloku technicznego wycięłam głowę i odwłok muchy a z zielonego oczyska.
Najpierw zabraliśmy się za wykończenie oczu, folie bąbelkową Wojtuś pomalował na czarno i odbił na zielonych oczach. Chciał się przyłożyć do zadania i troszkę za bardzo docisnął, mniej dociśnięta dałby ciekawszy efekt :)





3) Potem wedle upodobań na czarno ozdobił odwłok i resztę muszego ciała.



4) A kiedy już wszystko było gotowe i wyschnięte połączyliśmy muszkę w całość, dokleiliśmy nóżki i skrzydełka a potem zawisła na oknie. Za muchami w domu nie przepadam ale ta jest całkiem grzeczna i niebzycząca :)

PAJĄK W SIECI
Pająk, pająkiem - jednego delikwenta znaleźliśmy w zabawkach więc postanowiliśmy dla odmiany poćwiczyć nieco paluszki i stworzyć pajączysku, pajęczynę.
Z talerzyka papierowego wycięłam środek i dookoła porobiłam dziurkaczem dziurki.




Biała wełnę z jednej strony przykleiłam taśmą.


Natomiast drugi koniec posmarowałam klejem magic aby zesztywniał i był łatwiejszy w przewlekaniu przez dziurki.



I do dzieła :)


Kiedy Wojtuś już uprzędł piękną sieć, drugi koniec również został doklejony i stworzył zmyślną pętelkę do zawieszenia.



Gotowe, Pająk może wejść do swojego nowego pałacu, i polować na muszki.




Pozdrawiamy i życzymy miłego tworzenia :)

A może spodoba Ci się także

2 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.