Biżuteria - przewodnik dla kreatywnych dziewcząt

by - listopada 24, 2017


Zapotrzebowanie mojej córki na kobiecy asortyment przerosło moje najśmielsze oczekiwania.
Alusia jest małą kobietką z krwi i kości. Czy w domu, czy na podwórku, czy też do przedszkola - spódniczka lub sukienka to pozycja obowiązkowa i bez tego nie da rady wyjść z domu bez awantury. Zestawienie spodnie+bluzka, funkcjonuje jedynie z choćby króciutką spódniczką pomiędzy.
Nie inaczej jest w temacie spinek, opasek i biżuterii wszelakiej. Po prostu jeżeli coś błyszczy i się mieni, to już staje w rzędzie prezentów idealnych. Ale to było do przewidzenia bo jako 8 miesięczny bobas mogła godzinami wpatrywać się w naszyjniki, a jako 2 latka nie biegła do sklepu z zabawkami tylko do Apartu hahahah.

Dlatego kiedy wypatrzyłam tą publikacje wiedziałam, że bardzo nam się przyda i stanie się źródłem wielu prac i kreatywnych inspiracji w naszym domu.



Tworzenie błyskotek własnoręcznie to coś cudownego. Bo o ile przyjemniej nosić coś co zrobiło się samodzielni. Ba, taka biżuteria może stać się doskonałym upominkiem dla mamy, babci, Pani wychowawczyni czy przyjaciółki. Przewodnik dla kreatywnej dziewczyny, to książka pełna oryginalnych pomysłów, które z pewnością zachwycą młode artystki.



Każda praca jest pięknie opisana, zilustrowana, zobrazowana krok po kroku. Na głównej ilustracji widnieje też zawsze stopień trudności oraz przewidywany czas wykonania danego dzieła. 
Stopnie trudności są trzy więc każdy znajdzie tu coś dla siebie. 
Mamy też szczegółową listę potrzebnych materiałów. Oraz pięknie wyłożoną instrukcję wykonania. 
A w książce jest istny raj dla każdej dziewczynki, małej średniej i dużej. 
Uwielbiającej kolory tęczy jak i barwy natury, wolącej skromne gadżety jak i całkiem pokaźnych rozmiarów rzucające się w oczy zestawienia. Jednym słowem coś na każdą okazję i pod każdy gust.
Moc naszyjników, bransolet, kolczyków, pierścionków, spinek do włosów czy innych potrzebnych dziewczynom dodatków – a ich wykonanie nie powinno nastręczać trudności, jeżeli tylko dobrze się do tego przygotujemy i wybierzemy odpowiedni stopień zaawansowanie pracy.






Co fajne to szeroki wachlarz technik, tworzenia pięknych ozdób z metalu, sznurka, nici, korka, plastiku, modeliny czy filcu - to zachęca do podejmowania dalszych już samodzielnych prób twórczych. Takie książki przeważnie są tylko początkiem przygody. 





Ja mam wielkie plany i nadzieje związane z tą publikacją.
Książka przyda nam się teraz ale także za lat 3,6, 9. Kiedy gusta i umiejętności mojej kobietki będą się zmieniać i przekształcać. Jestem zachwycona bogactwem jakie zawiera ta skarbnica kreatywności i dziewczęcości.
Odnajdziecie tu pomysły zarówno dla 4 latki jak i dla nastolatki - rewelacja.  



A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.