List do świętego Mikołaja

by - listopada 23, 2017


W tym roku nie znalazłam, żadnej ciekawej inspiracji na pracę dla Świętego Mikołaja, która przedstawiałaby postać samego świętego. A taka praca jako podarunek dla Mikołaja zawsze jest u nas po drugiej stronie listu. Ale tworząc zimowe prace wpadłam na myśl, odrobinę bardziej zimową i może nietypową, czerwieni tu nie uświadczycie. nie mniej jednak kto powiedział, że ma być standardowo i tak jak wszędzie :)
Podczas kiedy ja zajęłam się wyszukiwaniem i szperaniem za cieniami Mikołaja i renifera oraz ich wycinaniem, bo to robota nie dla małych łapek a dla wprawionych dorosłych rąk i nożyczek do paznokci dzieciaki zajęły się tworzeniem mroźnej zimowej nocy.


Tworzenie jest bardzo przyjemne na jakiś talerzyk czy podstawkę wylewamy kilka odcieni bieli, niebieskiego, błękitu, granatu, jak jeszcze mamy farby brokatowe to koniecznie też muszą się znaleźć na naszym obrazie. A potem już tylko tworzymy. Nawet na dwa pędzle :P



Uwieńczeniem zimowej nocy jest spryskanie białą farbką wystrzeliwaną z pędzelka całości. Jak jest biało i pstrokato to odkładamy całość do wyschnięcia. 



Na wyschnięte prace naklejamy nasze mikołaj i renifery.

Ostatnim elementem były srebrzyste gwiazdki z brokatu w kleju. 

Nie mogłam uchwycić tego efektu na zdjęciu, ale na żywo nadaje całości piękny połyskujący wygląd. 




Prace wykonane, listy napisane, teraz tylko czekamy na 6 grudnia :)

A może spodoba Ci się także

3 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.