Fajne krzyżówki i łamigłówki

by - grudnia 08, 2016


Krzyżówki dla Wojtusia chodziły już za mną od jakiegoś czasu, takich na Wojtkowym poziomie jeszcze nie odkryłam za to znalazłam bardzo fajną pozycją dla dzieci ciut bardziej wprawionych w pisaniu. Co prawda mogłabym z nim robić po pół krzyżówki dziennie, ale myślę, że nie sprawiło by mu to na dziś dzień przyjemności bo w pisaniu samodzielnym słów w zasadzie jest bardzo początkujący. Dlatego postanowiłam ją zachomikować na przyszłość ale zanim schowałam na naszą półeczkę z zadaniami to jeszcze pomyślałam, że Wam ją pokażę bo to naprawdę godna uwagi pozycja wypełniająca swoistą lukę w publikacjach. Naprawdę od dawna już szukam fajnych krzyżówek dla najmłodszych i bardzo o nie ciężko. Dlatego czym prędzej dzielę się z zainteresowanymi tematem moją wiedzą.


"Fajne krzyżówki i łamigłówki" to dwa zeszyty:
ZESZYT  1     /    ZESZYT 2 







Jeżeli chodzi o łamigłówki to owszem są ale w zestawieniu z ilością krzyżówek jest ich nie wiele. 
Znajdziemy tu ciut sudoku, labiryntów, szyfrowanek i innych zadań logicznych ale główny nacisk to jednak pierwsza część tytułu. Publikacja skierowana jest do dzieci w wieku szkolnym w przedziale od 6 do 10 lat a to ze względu na fakt iż książeczka ma dość zróżnicowany poziom i może nam służyć wiele lat, może z niej korzystać jednocześnie rodzeństwo ale znakomicie odnajdzie się też w szkołach czy świetlicach gdzie przychodzą dzieci w różnym wieku i mogą z niej czerpać przyjemność na odpowiadającym im poziomie. 



Nasz zeszyt to aż 128 stron do rozwiązywania (no pomijając kilka stron na rozwiązania) a więc naprawdę spora dawka rozrywki. Krzyżówki z jakimi mamy do czynienia to głównie krzyżówki panoramiczne, i co fajne często hasła są zastąpione obrazkami, co bardzo podoba się dzieciom, bo raz, że lepiej do nich trafiają a dwa, że nie muszą czytać pytania :P
 Fajny jest też podręczny format gdyż można z łatwością wrzucić krzyżówki do torebki czy plecaka i zabrać ze sobą gdziekolwiek zechcemy.Super pomysł na wkręcenie najmłodszych w świat tej jakże rozwijającej pasji.
"Fajne krzyżówki i łamigłówki"
ZESZYT  1     /    ZESZYT 2 

A może spodoba Ci się także

1 komentarze

  1. Krzyżówki bardzo mi się spodobały, właśnie czegoś takiego szukałam, dzięki za propozycję, dla mojego synka będą idealne, fajnie, że jest w nich też sudoku😊
    Pozdrawiamy🤗

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.