Zestaw magika - magic box

by - grudnia 18, 2016


Wojtuś jak każde dziecko bardzo lubi czarować. Wie, że magia nie istnieje ale wie też, że istnieją tajemnicze sposoby aby inni myśleli, że tak nie jest. Już od dawna myślałam nad sprawieniem mu takiego zestawu.
Zestaw dla magika, to zabawka o jakiej ja sama całe dzieciństwo marzyłam nic więc dziwnego, że odkrywałam ją z Wojtkiem z równą pasją i zainteresowaniem.

Zestaw jest wielki i daje wielkie możliwości choć trzeba tu mieć na uwadze fakt iż jest on skierowany dla dzieci powyżej 8 roku życia. Dlaczego zdecydowałam się wobec tego na ten a nie inny zestaw?
 Bo wiedziała, że znajdzie się tam coś na Wojtkowym poziomie a nie chcąc inwestować w kolejne magiczne pudło za kilka lat postawiłam na coś przyszłościowego. Zestaw bowiem zawiera elementy i rekwizyty potrzebne do zaserwowania ponad 50 sztuczek. Będzie więc w czym wybierać. Na pierwszy rzut musiałam przeczytać krok po kroku instrukcję i udało nam się wyłowić dobrych 8 trików które Wojtko prezentuje wciąż i bez końca. Bo jak powszechnie wiadomo trening czyni mistrza a u magika to cecha na wagę złota.
Dobry iluzjonista czyni wszystko tak iż nawet wprawne oko widza się nie połapie jak to możliwe.





Zawartość pudełka: 3 plastikowe kubki, 4 żółte kulki, 2 pudełka z przykrywkami, 1 kostka, 1 lizak, 2 duże króliki, 4 małe króliki, 1 przykrywka pudełka z 8 otworami, 1 podstawa pudełka z 8 otworami, 1 plastikowy krążek, 8 plastikowych gwoździ, 1 indyjska waza, 1 sznurek, 1 talia magicznych kart, 1 sztuczny kciuk, 1 tęczowa wstążka, 1 magiczna różdżka, książeczka z opisem trików.

Jak wygląda jakość elementów. 
Większość jest solidna choć są i takie które podejrzewam mogą nie przetrwać próby czasu i mogłyby być trwalsze, jak na przykład tunel z cienkiej tekturki czy gąbkowe króliczki. Nie mniej jednak większość rekwizytów jest wykonana z plastiku i tu obaw nie ma. Zestaw na pewno robi wrażenie zwłaszcza jeżeli znamy jego przeznaczanie. Dzieciaki będą zachwycone a to najważniejsze.









Iluzjonista musi być niezwykle sprytny, zręczny, mieć szybkie paluszki a każdy trick opanowany do perfekcji. Tylko tak show może odnieść sukces. Nie mniej jednak jeżeli macie w domu przedszkolaka z pewnością ubawicie się po pachy, kiedy zaraz po sztuczce będzie Wam w szczegółach objaśniał jak dokonał tego magicznego dzieła.  
Kontakt z publicznością to też nie lada sztuczka, odwrócenie uwagi w jednym miejscu by móc coś schować, coś przenieść, coś przemieścić. Odrobinka blefu też się przyda, choć to akurat u nas jeszcze nierealne.
Sama długo siedziałam nad zestawem i próbowałam rozgryźć (po godzinach) kolejne sztuczki.
Naprawdę wciągające zajęcie. I kolejna myśl jak zachwycić własne dzieci :)
Mama iluzjonistka ot co !











Producentem naszego zestawu jest TACTIC jednak ten zestaw nie jest jedynym.
Zainteresowanych odsyłam tu:

Aby przenieść się do tego konkretnego zestawu zapraszam z kolei tu:

Będzie magicznie - zapewniamy  :)










A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.