Wielkanocny mix

by - marca 24, 2016

I ostatnie już inspiracje Wielkanocne :)
Dziś pełen mix :)
Króliczek, kurczaczek i stado Baranków :)
Zapraszam:)

1) BARANKI NA WYPASIE
Boże baranki, na soczystej zielonej trawce wydały mi się ciekawsze niż jeden baranek i bardziej pracochłonne. Przy jednym baranku byłoby za mało działania a Alusia lubi działać. 
Tak więc przygotowałam zielone pastwisko i przykleiłam na nim osobiście barankom nóżki.
 Przygotowałam 4 płatki kosmetyczne, 4 główki, 4 guziczki-dzwoneczki, 4 ogonki-pomponiki, 8 oczek ruchomych, stado fioletowych kwiatuszków - kuleczek bibułowych.
Alunia wykonała resztę.






2) POMPONIASTE WIELKANOCNE ZWIERZAKI
Dwa jajka z bloku technicznego a na nich ołówkiem naszkicowałam kółeczko. Wojtuś w obrębie jednego kółeczka ponaklejał białe pompony i czarne nóżki a na wierzch czarną główkę, a w obrębie drugiego najpierw dwa piórka i na nie żółte pompony i czerwony jako dzióbek.
Baranek i kurczaczek dostały jeszcze oczka i trawkę ku ozdobie. 
Praca chyba się Bogu spodobała, bo kiedy Wojtuś tworzył Baranka przyleciała przyjrzeć się pracy biedronka i długo z niego nie zeszła. Widocznie poczuła wiosenno-świąteczną atmosferę. 









3) AŻUROWE BARANKI
Podobnie jak płatki śniegu stworzyłam wielką owcę. Wycięłam z białej kartki duże koło, ponacinałam po czym dokleiłam głowę oraz nóżki. Pokazałam Wojtusiowi co i jak a on zrobił to samo tylko w wersji mini i tak powstały jeszcze dwa maluszki. 
Ja składałam koło na 6 Wojtuś na 4, im więcej składań tym cięższe wycinanie.











4) KURCZAK 
To miało być dzieło Alusi no ale nastąpił bunt i stało się dziełem Wojtusia. Dzięki czemu kurczaczek zamiast skrzydełek i nóżek otrzymał tylko całkiem spore dwa skrzydła ale jest uroczy więc wrzucamy jako inspirację.
Z żółtego papieru kolorowego wycinamy dwa kółeczka i przyklejamy na kartce, dzióbek i grzebyczek wycinamy z czerwonego a skrzydełka jak widać to odbite łapki. 



5) KRÓLICZEK
W tym naszym wielkanocnym mixie nie mogło zabraknąć króliczka. Tym razem Ala była chętna i całe szczęście, bo z Wojtusiem przez jego wielkie łaskotki ten projekt byłby nie do zrealizowania. Ala łaskotek nie ma więc smyranie pędzelkiem jej nie rusza. Jedna stópka na różowo to króliś, druga na pomarańczowo z zielonymi paluszkami to marchewcia. I obrazek gotowy :)



A Wam moi drodzy bywający tu co dzień, czasem, od święta a nawet tylko przelotem, w imieniu całej naszej Kusiątkowej rodzinki życzę:
Niech radosne Alleluja wypełni Wasze serca, a zwycięska miłości i niezłomna wiary nigdy Was nie opuszczają.
Niech pogoda ducha i pozytywna energia towarzyszy Wam
  każdego dnia.
Zdrowych, rodzinnych i cieplutkich Świąt Wielkiejnocy :)

A może spodoba Ci się także

5 komentarze

  1. piękności! dziękujemy za życzenia i również życzymy Wesołego Alleluja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne i jaka zabawa była ,widac bo buzkach;)Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności - stópkowy króliczek <3 Dziękujemy i również życzymy Radosnych Świąt i Mokrego Dyngusa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U Was jak zawsze pięknie :)
    Pozdrawiamy http://mamatyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku już czasu nie będziemy miały ale następnym razem skorzystamy z Waszych pomysłów.
    Ps. Zdrowych i radosnych Świąt również życzę :-)

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.