Kartki wielkanocne wyklejane

by - marca 31, 2013

Pierwsza od lewej moja dwie pozostałe Wojtusiowe. I stwierdzam, że Wojtkowe bardziej mi się podobają :D

  • Z kartonu wycięłam 3 jajka.
  • Z kolorowego papieru kolorowe paseczki.
  • Na jajka do połowy przykleiłam taśmę dwustronnie klejącą
  • Wojtkowi pokazałam jak naklejać paseczki po czym on zrobił to absolutnie inaczej :D
  • Następnie obcięłam wszystko co wystawało poza jajko i poza granicę taśmy.
  • Dokleiłam żółte góry jajek a na granicy pasków i żółtego papieru przykleiłam falowany paseczek
  • Dorysowałam dzióbki oraz oczka i przykleiłam jaja do kartoników. Gotowe.

A może spodoba Ci się także

1 komentarze

  1. super :) Ja w tym roku też ręcznie robione wysyłam.Takie są fajniejsze bo od serca :) Kartka w kształcie jaja,a na wierzchu wyklejany z kolorowego papieru kurczak+zając.

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.