Motylki - ręczniki papierowe :)

by - maja 02, 2013

Znalazłam w internecie motylki z filtrów do kawy niestety nie znalazłam w naszym sklepie takich właśnie filtrów. Za to znalazłam ręczniki papierowe które też cudownie chłoną wodę :)

3 farbki dość mocno rozcieńczyłam w wodzie. Ręcznik papierowy (listek) złożyłam kilka razy a potem Wojtuś (najpierw z mamą, potem sam) zanurzał kolejne rogi w farbkach.
 Każdy kolejny kwadracik rozłożyłam i pozostawiłam do wyschnięcia.
 A tym czasem Wojtuś z pozostałych farbek tworzył własne arcydzieło malarskie :D
 Następnego dnia na środek każdego prostokąta założyłam drucik kreatywny i zawinęłam jego końce. Dodałam niteczkę i zawiesiłam motylki na drzewie, były bardzo miłą niespodzianką po Wojtusiowej południowej drzemce :D:D:D 


A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.