Drewno - metal :)

by - lipca 06, 2013

Przed Wojtusiem postawiłam miskę z przedmiotami metalowymi oraz drewnianymi i dodałam dwa pojemniki na ich segregację :)

 Wojtek bardzo lubi takie zadania. Cieszy go i segregacja sama w sobie jak i nowa informacja jaką otrzymuje. W tym wypadku słowo "metal" które okazało się nie do końca jasne. A w dodatku tyle różnych ciekawych przedmiotów z których zawsze wynika jakaś dodatkowa zabawa powstała z inicjatywy Wojtka.
 Z drzewem, drewnem i deskami nie było żadnego problemu bo zbyt często obcuje z tym materiałem natomiast jak już pisałam metal okazał się nowością. Co oczywiście mnie ucieszyło bo pojawił się wspaniały temat do konwersacji i dalszych zabaw.

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.