Zdęciowa składanka niespodzianka dla Babci i Dziadka :)

by - stycznia 15, 2015


Przyznaje, że taka sesja z 4 latkiem to fajna zabawa natomiast z 1,5 roczniakiem to walka z czasem choć Ala bawiła się fantastycznie rozburzając wszystko co stworzyłam :)
Literki dla Ali układałam i zmieniałam w mistrzowskim tempie ale było warto i efekt bardo mi się podoba :)
Zdjęcia zostaną (w jakiś sposób) wywołane, oprawione i przekazane adresatom :)
Polecam takie foto zestawienia bo zabawa jest przednia a dziadkowie na pewno będą zachwyceni :)




Udanej zabawy :)

A może spodoba Ci się także

8 komentarze

  1. Super :-) W przyszłym roku też musimy zrobić w taki sposób laurki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka nowa forma, może też troszkę dlatego że moje bąble za małe na samodzielne tworzenie a tak wkład jest duży nawet Alusiowy :)

      Usuń
  2. To działajcie z chłopakami !!!

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.