Książeczka aktywności przedszkolaka - do druku

by - marca 13, 2019


Dziś książeczka którą zrobiłam z myślą o Kubie. Nie na już ale mam czas a inspiracja przyszła samoistnie to stworzyłam, zalaminowałam, wsadziłam w segregator i czeka cierpliwie na swój czas. Choć zanim wskoczyła do segregatora, Alusia miała świetną zabawę. 
Do kogo kierowana jest ta książeczka do grupy 2-4 latków.


 Uczy między innymi:
- liczenia do 10, 
- sortowania kolorami, 
- dopasowywania kształtu do obrysu
- układania wedle wielkości
- łączenia elementów o podobnych cechach
- można też szukać elementów nie pasujących
- starszaki mogą nawet na jajeczkach trenować dodawanie i odejmowanie

Tak naprawdę da się z niej wycisnąć wiele więcej, wszystko zależy od Was i Waszych dzieci.









A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.