Bożenarodzeniowy wianek - szopka

by - grudnia 18, 2019



Z potrzeby chwili powstał taki oto wianuszek. Na styropianowy ring nakleiłam osikowe płatki.
Robiłam to w ten sposób aby wywinięte rogi odstawały od środka. 
Do przyklejenie płatków wystarczy klej introligatorski, jednak ja zawsze z płatkami pracując używam kleju na gorąco bo znacznie przyspiesza to prace, klej chwyta w momencie.





Święta rodzina został wykonana z drewnianych kołeczków oraz filcu.

Postaci zostały sklejone razem.

Następnie dokleiłam postaci do wianuszka i jeszcze przyozdobiłam go malutkimi szyszeczkami.


Od zawsze i niezawodnie kreatywność Kusiątek wspiera

Znalezione obrazy dla zapytania bambino majewski logo

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.