Piotruś i Alinka - dwie lale :)

by - listopada 18, 2013

Jako, że lale powstały kiedy byłam w końcówce ciąży i to nawet nie zostały ukończone przed porodem a upał był wtedy nie miłosierny niestety nie w głowie było mi utrwalanie ich powstawania na zdjęciach. Ale na końcu postu dodaje linki z których korzystałam podczas szycia.
 Alinka i Alusia (5 dni)
 Alinka i Alusia (8 dni)
 Wojtuś i Piotruś (w misiowej bluzeczce - to właśnie ten nie wykończony przed porodem fragment)
 Piotruś miał mieć obcięte włosy ale jednak obawiam się efektu przy moim talencie fryzjerskim więc chyba pozostanie taki jaki jest.
 Piotruś w nowej odsłonie - czyli po tym jak wreszcie uszyłam bluzeczkę :)
 Alinka i Alusia (2,5 miesiąca)
A tu linki:
  1. Filmiki o szyciu lali
  2. Sukienka Alinki
  3. Spodenki Piotrusia
  4. T-shirt Piotrusia
Twarze wyszyłam wg własnego pomysłu.
Alinka jest taka kontrastowa celowo przez co wyszła troszkę upiornie ale Alusi się podoba :D
Imiona lalom wymyślał Wojtuś.




A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.