Pieluszkowy Lider dla Bobasów - Ekoholik

by - lipca 06, 2014

Pieluszki Wielorazowe BoboLider zakupiliśmy w sklepie EKOHOLIK
Dlaczego mamy ? Dlaczego używamy ?
Pampersy są takie proste w obsłudze. Dziecko robi to czy owo, zdejmujesz pieluchę, wyrzucasz, koniec.
Poza tym nie trzeba ich zbyt często zmieniać, są takie chłonne ale...

... co zrobić kiedy pojawiają się zaczerwienienia, odparzenia. W upalne dni o nie nie trudno a zdążyć się mogą zawsze. Pupa w "plastiku" który nie oddycha i ma ciężki los. Tu przestaje się liczyć nasza wygoda, tu chodzi o komfort i dobre samopoczucie naszego Szkrabiszona.
Najciężej przejść przez lato, przez upały i skwar. Z Wojtusiem 3 miesiące mordowałam się z tetrami bo nie da się tego inaczej nazwać. I tu chylę czoła przed moimi, naszymi, waszymi mamami, babciami i jeszcze poprzednimi pokoleniami. Pranie to pikuś ale prasowanie to niekończąca się historia. Dlatego kiedy na świecie pojawiła się Ala wiedziałam, że zainwestujemy w kila sztuk wielorazówek.


Wojtka też często puszczałam zupełnie bez pieluchy ale on jest marcowy w pierwsze wakacje się nigdzie nie przemieszczał a w kolejne już świetnie chodził i biegał. Alicja dopiero zaczyna swoją przygodę z chodzeniem ale za to czworakuje z prędkością światła. Jej pupa jest wszędzie i owędzie. W piasku, na trawi, na kamieniach. KLAP robi średni 10 razy na minutę. Bo straciła równowagę bo zoczyła coś mega ciekawego czemu warto się przyjrzeć z bliska. Nie ma szans na bieganie saute.


Szukałam szukałam i znalazłam ZŁOTY ŚRODEK – otulacz ECO Bobolider. Wykonany w całości z materiału PUL, który pozwala skórze dziecka oddychać, natomiast nie przepuszcza wilgoci na zewnątrz. Pupa nareszcie jest szczęśliwa.



Nie przeszłam całkowicie na wielorazówki. Choć teraz wiem, że to wcale nie takie trudne używać wielorazówek w 100%.
Chodziło mi jedynie o danie pupie chwili wytchnienia. O pozwolenie jej na pół dnia wolności.  
Otulacze ECO BOBOLIDER posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka z Warszawy.
 Prezentowane pieluszki zalecane są w tak trudnych sytuacjach jak alergie, odpieluszkowe zapalenie skóry czy ATP i (co najważniejsze) dają gwarancję, że pupa dziecka nie będzie odparzona.
Przeczytałam i zaufałam.




Nie zawiodłam się !!!
Same pieluszki bardzo miło mnie zaskoczyły. Nie ma przy nich wcale aż tak dużo pracy jak się spodziewałam. Nie ma prasowania a ochraniacz schnie bardzo szybko, wkłady schną nieco dłużej dlatego też zakupiłam ich dwa razy więcej niż samych otulaczy. Dzięki super prostej regulacji pieluszkę można bez problemu dopasować do rozmiaru maluszka. Dzięki temu posłużą nam przez cały okres pieluchowania.
Bo jestem przekonana, że doskonale sprawdzą się przy nauce korzystania z nocniczka jako nieprzemakalne majtusie traningowe. Wystarczy wkład zamiast w środku ochraniacza umieścić tuż przy pupie. Dzidziol poczuje wilgoć i szybko połączy fakty:
SIUSIU = MOKRO = NIEPRZYJEMNIE

  

Pieluszki poza wszystkimi swoimi walorami są w tak szerokiej gamie kolorów i wzorów, że nie sposób się nimi nie zachwycić. Stanowią dużo atrakcyjniejszy dodatek do stroju letniego niż wystający spod sukienusi pampers :) Poza tym mimo wielu wielu prań kolory nie bledną, materiał się nie mechaci i wygląda zawsze jak nowy.

  



Krótka instrukcja obsługi:
  1. Do kieszonki wkładasz superchłonny wkład,
  2. Zakładasz dziecku pieluszkę, dopasowując zatrzaski do jego figury,
  3. Dziecko zapełnia pieluszkę (wilgoć przenika do wkładki i tam się zatrzymuje),
  4. Maluszek nie odczuwa wilgoci bo delikatny mikropolarek izoluje go od moczu,
  5. Zawartość pieluszki nie przenika na zewnątrz bo warstwa PUL powoduje, że ubranka będą suche,
  6. Po zmoczeniu pieluszki może wystarczyć wymiana samego wkładu (dlatego warto ich mieć więcej niż kieszonek),
  7. Pierzemy kieszonki w temp. 35 stopni, czyli maksymalnie w takiej jak przy praniu ręcznym. W pralkach wystarczy nam 30 stopni. Wkłady pierzemy w temp. 30-90 stopni max.,
  8. Nie trzeba prasować! Po wyschnięciu znów można używać.


Nasz system.
Zakładam pieluszki po przebudzeniu, aż do czasu kiedy zużyjemy wszystkie. Wtedy wrzucam je razem do pralki i wywieszam. Na rano otulacze są zawsze suche, wkłady w zależności od pogody ale tu wchodzą wkłady które kupiłam w większej ilości więc nie ma problemu. Prosto i bezproblemowo.
Zdecydowanie był to bardzo trafiony zakup.
A Alutka wygląda w nich rozkosznie i jest taka Eko Trendy !!!



Przy tej okazji chciałam bardzo serdecznie zachęcić do zakupu w sklepie Ekoholik bo tworzą go cudowni ludzie. Odpowiedziano na setki moich pytań które poprzedziły zakup. Doradzono mi, wytłumaczono wszystko dokładnie i rzetelnie. Spotkałam się z  wielką dawką sympatii i cierpliwości do mojej osoby :) Ekipa Ekoholika jest wspaniała.
Dodam, że mają w sklepie nie tylko pieluszki ale wiele innych fantastycznych EKO artykułów i zabawek które warto przejrzeć.


A może spodoba Ci się także

10 komentarze

  1. Pieluszki wyglądają świetnie, a z tymi sowami są super :)...Ale mnie jakoś to nie przekonuje i tak pralka chodzi 3 razy dziennie, a to dodatkowa porcja prania i suszyć nie ma gdzie może jak się dorobię własnego domu to wtedy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja wyszłam z tego założenia że pralka i tak chodzi i tak chodzi to jak pójdzie jeszcze raz to bez znaczenia a jeśli o suszenie chodzi to nasze zbyt wiele miejsca nie zajmują jest ich 4 sztuki :)

      Usuń
  2. Te pieluszki są rewelacyjne. Piszę tak pomimo że nie stosowałam jeszcze dla swojego Oliego, ale naczytałam się na ich temat samych superlatyw ;)
    Wydaje mi się, że jednak dla dziecka karmionego piersią, które kupkę robi podczas każdego karmienia nie jest to najwygodniejsze rozwiązanie, ale na pewno tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmiłam piersią jedno i drugie a przy Wojtku stosowałam tetry i proszę mi wierzyć że te pieluszki to pikuś przy spieraniu wszystkiego z tetrzaków :) Poza tym szybko mija czas kiedy dziecko z każdą pieluszką ma kupkę :)

      Usuń
  3. wyglądają super, powiem szczerze nie używałam przy Kubie, ale jak będzie mi dane mieć następne to na pewno ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przy Wojtku nie używałam choć już wtedy mnie kusiły :)

      Usuń
  4. Fakt, wyglądają sto razy lepiej, niż wystający spod sukienki pampers

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Pampersy zawsze trzeba założyć jakieś majcioszki albo diaper covera a tu już nic nie trzeba czworakująca Ala wygląda uroczo :)

      Usuń
  5. Z nieba mi spadłaś tym tekstem :) Zamierzamy za jakiś czas wybrać się w podróż samolotem i tu pojawił się problem, bo trzeba zabrać dla Oskara pieluchy.. Które zajęłyby pewnie cały dodatkowy bagaż....... Pomyślałam, że można by zaopatrzyć się w te ekologiczne. gdzieś kiedyś na blogach była akcja z recenzowaniem pieluch, ale nie mogę znaleźć tych wpisów. :) I tu nagle patrzę - Ty o tym napisałaś :) :)

    Zapoznam się z ich ofertą, zadam kolejne setki pytań i prawdopodobnie zamówię. Mamy jeszcze sporo czasu, ale wolę wcześniej się tym zająć i zbadać rynek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, no ja trafiłam wtedy jeszcze na promocję ale ceny mają bardzo przystępne, spodziewałam się że takie pieluszki są dużo droższe i fajnie bardzo miło się zaskoczyłam :)

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.