Wyniki Konkursu z HAPE :)

by - lipca 12, 2014

Troszkę zajęło nam wyłonienie zwycięzcy a co robiłam w tym tygodniu ponad to co robię zawsze już niedługo w poście Projektu Samosiowego etapu 7 :)
Do rzeczy !!!
Moim zadaniem było wyłowienie 10 faworytów - to poszło dość gładko wybrałam nawet tylko 8 liderów. 
Potem sprawdziłam udostępnienia, polubienia i (o dziwo bo w tej kwestii dużych wymagań tym razem nie było) 2 osoby odpadły !!!
Z 6 czołowych zgłoszeń posłałam do Toy Planet i mamy wyniki:
Wygrywa

Nadesłana przez Pana Adriana Tomalę 
Gratulujemy i czekamy 3 dni na zgłoszenie swoich danych do mnie na maila magda.kusss@gmail.com a ja przekieruję je w odpowiednie miejsce :)


W razie nie zgłoszenia się zwycięzcy kolejnego laureata mamy już w zanadrzu !!! :)


Ps. Dla niepocieszonych z powodu braku wygranej już 1 sierpnia rusza duży konkurs z licznymi nagrodami wtedy zwycięzca będzie nie jeden :)

A może spodoba Ci się także

4 komentarze

  1. ale pan adrian także nie udostępnił zjęcia konkursowego , więc czemu nie odpadł ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie widzę aby Pan który wygrał udostępnił zdjęcie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjaśnienie na facebooku :) Mój błąd :) Zmiany wygranego nie będzie :)

      Usuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.