Mój pierwszy kalendarz - Pomysłowa mama

by - września 17, 2014



Oj bardzo, bardzo pomysłową mamusię znalazłam. Mamusię która ma wiele ciekawych pomysłów a realizuje je profesjonalnie i perfekcyjnie. 



Wszystko co nam proponuje Pomysłowa mama jest dobrze przemyślane. Dbałość o szczegóły i brak chaosu to jej mocna strona. Bardzo lubię pomoce przejrzyste które dotyczą tylko tego czego powinny.


Od Pomysłowej mamy przyleciał do nas wspaniały i wyjątkowy kalendarz nie tylko dla maluchów.

 

Już dawno planowała wykonać coś podobnego dla Wojtka bo to doskonały sposób na opanowanie przez dziecko:
- pór roku
- dni tygodnia
- kolejnych 12 miesięcy
- cyferek (dni w miesiącu)
- oraz różnych rodzajów pogody (tu Wojtuś biegnie na balkon i opisuje mi co widzi. Zdarza się, że używamy wielu innych określeń niż te na obrazkach ale zawsze wybieramy obrazek lub dwa które najbardziej pasują).


Ogromnie się cieszę z takiej niespodzianki ponieważ tak pięknego i prostego w obsłudze kalendarza z pewnością nie udało by mi się zrobić hand made z kartonu :)


  

Kalendarz jest śliczny, estetyczny, bardzo czytelny i przejrzysty. Dodatkowo zmienianie kolejnych dat, dni tygodnia, pogody itd jest bardzo proste magnetyczne elementy są dla dziecka bardzo atrakcyjne same w sobie.


Kiedy pokazałam Wojtusiowi kalendarz 5 razy wszystkie magnesy przypinał i zdejmował zanim pozostały na swoich miejscach na dobre. Alusia też uwielbia je ściągać także nawet dla niej jest to super frajda. A przy okazji uczymy się słówek, listki, śnieg, kwiatuszki, słoneczko, chmurki, deszcz :)


To wspaniały i przyjemny sposób na wprowadzenie pojęcia czasu i jego upływania.  
Kolejnym krokiem będzie zegar (ten od Pomysłowej mamy bo jest fantastyczny !!!). Kalendarz doskonale  wpisał się w nasz codzienny rytuał przed przedszkolny. Zawsze przed wyjściem pamiętamy o zmienianiu daty, dnia tygodnia, pogody. A Wojtuś już doskonale wie, że do przedszkola chodzimy w te szare dni a w czerwone zostajemy w domku :)


Lubię też wykorzystywać magnesy do zabaw z książkami bo co dwie pomoce to nie jedna :)


Nasze książeczki z porami roku doskonale się zgrały z elementami kalendarza :)


Pomysłowa mama ma pomysłów bez liku polecam ją odwiedzić bo warto.
Znajdziecie nie tylko nasz kalendarz (w dwóch odsłonach kolorystycznych)
ale także wspominany już zegar oraz tablicę obowiązków (cudowną!) na którą też mam chrapkę.
Poza tym wiele wiele innych rzeczy wartych posiadania...
zresztą sami zobaczcie POMYSŁOWA MAMA

Zapraszam do polubienia profilu, czasem można coś ciekawego wygrać nawet dziś się coś szykuję ;) Biegusiem pędzimy i sprawdzamy :)

A może spodoba Ci się także

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Naprawdę super, z tym że muszę mu znaleźć nowe miejsce bo mój wspindrak młodszy po Wojtkowym łóżku na komodę hyc no i masz babo placek :P

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglada a do tego jeszcze uczy i bawi . Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) Moje dziecko szaleje na punkcie magnesów i chyba zainwestujemy w taką pomoc naukową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje maluchy też właśnie są zachwycone, magnesy są atrakcyjne same w sobie i to jest właśnie wilki plus :)

      Usuń
  4. Ale świetny kalendarz ,szkoda jedynie ,że moja Amelia jeszcze za mała ..
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba, muszę się mu przyjrzeć blizej i pomyśleć czy zrobić coś podobnego Natalce

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest świetne. Chętnie zamówiłabym dla męża chrześnic,które właśnie poszły do szkoły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.