Zakropkuj Święta - pliki do pobrania

by - grudnia 12, 2018


Dziś takie moje hand made pomoce świąteczne. Pobrałam z darmowych zasobów internetu trzy świąteczne obrazki, podziurkowałam je niczym ser szwajcarski i tak oto powstała mi kropkowanka, w sam raz do wypełnienia farbkami przy pomocy patyczków do uszu. 
Super zabawa dla każdego przedszkolaka.

Co nam daje taka zabawa?
- koncentrację na zadaniu
- koordynację oko-ręka
- trening motoryczny
- dobór odpowiednich kolorów 
(polecam farby Bambino bo mają naprawdę dużą gamę i wybór)
- wyciszenie
- ciekawy efekt końcowy

Dzielę się moją twórczością i zachęcam do kropkowania

Today, such my Christmas worksheet to print. I downloaded three Christmas pictures from free Internet resources, I dug them like Swiss cheese, and that's how I made a dot worksheet perfect to fill with paints, with the help of ear sticks.

What gives us such fun?
- focus on the task
- eye-hand coordination
- motor training
- choosing the right colors
- silence
- interesting final effect

I'm sharing my work and I encourage you to do-a-dot











Udanej zabawy :)

A może spodoba Ci się także

0 komentarze


Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.